16 138 lukukertaa ·
3 vastausta
16k lukukertaa
3 vastausta
Hiiritukko / Hiirisuojus vaakapaneelissa...
hei kaikille,
Aloitamme talomme verhouspaneelin asentamisen muutaman viikon päästä.
Rakentaja sanoo, että hän voi lyödä sen kiinni ja että se kuitenkin tuulettuu - mutta koska aiomme käyttää 200 mm liimapaneelia, siitä tulee hieman tiiviimpi kuin tavallisesti (luulemme) emmekä halua valita sitä ratkaisua.
Onko kellään hyviä vinkkejä ratkaisuun?
/Niklas
Aloitamme talomme verhouspaneelin asentamisen muutaman viikon päästä.
Rakentaja sanoo, että hän voi lyödä sen kiinni ja että se kuitenkin tuulettuu - mutta koska aiomme käyttää 200 mm liimapaneelia, siitä tulee hieman tiiviimpi kuin tavallisesti (luulemme) emmekä halua valita sitä ratkaisua.
Onko kellään hyviä vinkkejä ratkaisuun?
/Niklas
Jos aiot käyttää 28*70 naulalautoja, voit asettaa 22 mm halkaistun paneelilaudan pohjalle jokaisen naulalaudan väliin seinälle, jolloin saat vain 6 mm raon, mikä on minimivaatimus, jota hiiri tarvitsee päästäkseen sisään. Samalla saat ilmanvaihtoa. Muuten sinulla on vaihtoehto käyttää niin kutsuttuja musband.
Viimeksi muokattu:
Käytin musebandia rakentaessani friggebodia. Mielestäni se on hyvä tuote. On nopea asentaa ja siitä tulee tiivis ja ilmava samanaikaisesti. http://www.tjb.se/TJB_Museband.pdf
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
