hei kaikille,

Aloitamme talomme verhouspaneelin asentamisen muutaman viikon päästä.

Rakentaja sanoo, että hän voi lyödä sen kiinni ja että se kuitenkin tuulettuu - mutta koska aiomme käyttää 200 mm liimapaneelia, siitä tulee hieman tiiviimpi kuin tavallisesti (luulemme) emmekä halua valita sitä ratkaisua.

Onko kellään hyviä vinkkejä ratkaisuun?

/Niklas
 
Ola78
Jos aiot käyttää 28*70 naulalautoja, voit asettaa 22 mm halkaistun paneelilaudan pohjalle jokaisen naulalaudan väliin seinälle, jolloin saat vain 6 mm raon, mikä on minimivaatimus, jota hiiri tarvitsee päästäkseen sisään. Samalla saat ilmanvaihtoa. Muuten sinulla on vaihtoehto käyttää niin kutsuttuja musband.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Nilss0n
  • Laddar…
ClasseClas
Käytin musebandia rakentaessani friggebodia. Mielestäni se on hyvä tuote. On nopea asentaa ja siitä tulee tiivis ja ilmava samanaikaisesti. http://www.tjb.se/TJB_Museband.pdf
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.