Hei

Pidämme paneelista, ja ajattelemme asentaa sen sisäkattoihimme. Mikä on paras/tyylikkäin tapa asentaa nämä, naulakiinnikkeet, ruuvit??

Kiitollinen vastauksesta

clips tai naulapyssy mielestäni

Jos käytät naulapyssyä, mihin laitat naulan silloin??

Kun naula lyödään "rillaan" tai mikä se nyt onkaan, se ura edessä, se ei näy juuri ollenkaan.

Olen ajanut kattoa siten, että naula menee keskelle lankkua. Oikealla naulalla ja oistolilla ne voidaan saada uppoamaan juuri sopivasti, jolloin niitä tuskin näkyy hetken kuluttua.

Kiitos vastauksistanne... kuulostaa yksinkertaiselta naulapyssyn kanssa. Onko kellään kokemusta clips:istä, onko se hankalaa??

Ingvar sanoi:
Kiitos vastauksistasi...kuulostaa yksinkertaiselta naulaimella. Onko jollain kokemusta clipsien käytöstä, onko se hankalaa?
Se vie enemmän aikaa kuin naulaaminen, mutta ei ole vaikeaa ja se sujuu nopeammin, kun saat rutiinia. Käytän clipsiä kaikkialla katossa.

Hei

Käytin naulainta, mikä meni nopeasti ja helposti, koska meidän piti sitten maalata valkoiseksi, koskettelin puuseppäkittillä pieniä, pieniä jälkiä ennen maalausta. Tuli täydellinen.

Hei.
Laitoin juuri "helmiasta" kylpyhuoneeseen. On olemassa levytyyppi Panelskivanilta, joka näyttää helmiaitalta. Kuitenkin paljon helpompi asentaa. Liimasin kaiken ylös, kätevää! Ehkä vähän hankalaa sitten, kun ne täytyy poistaa, mutta... sen hoitaa silloin.

Olen itse katsellut vähän panelskivaa, mutta miten käy pitkittäissaumoille?
Näyttääkö se siltä, että se on yksi levy?

Onhan se aivan erinomaista naulata helmilautaa tyvipäähineellä. Jos naulan laittaa helmeen, se ei näy ollenkaan!!

Kierteiset paneeliklipsit, en pidä ajatuksesta, että sisäkatto roikkuu nauloista.
Tulee mieleeni, että se tulee alas jonain kauniina päivänä ;D

Aivan kuten meidän vanhat kolmikerroskatot, ne ovat tulossa alas, koska naulat ovat ryömineet ulos.

No niin, napakymppi osuma niin se pysyy siinä missä on. Ainakin 40 vuotta+.

Kuinka tiheästi on tarkoitus naulata/ruuvata? cc45 vai cc60?

Hado sanoi:
Kuinka tiheästi on tarkoitus naulata/ruuvata? cc45 tai cc60?
Naulalaudat tulisi asentaa cc60, joten se on myös sopiva naulaus/ruuvausetäisyys.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.