5 428 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
HEA-palkki
Nyt olen saanut piirustukset rakennusinsinööriltäni ja minun täytyy etsiä 5 metriä pitkä HEA 200 palkki. Onko kenelläkään vinkkejä, mistä sellaisen voisi löytää Taalainmaan ympäristöstä? Oletan, että se vaatii enemmän kuin kaksi postimerkkiä lähettääkseni sellaisen palkin...
Älä pyydä heitä olemaan sellaisia tekniikan vastustajia ja lähetä palkki kotiin tekstiviestillä.
Katsoin nopeasti Enirosta, ja sain 11 osumaa teräspalkille Borlängessä, Avestassa ja Morassa jne.
Kokeile muuten soittaa jollekin suuremmalle teräksen toimittajalle, kuten SSAB:lle, ja kysy, onko paikallista toimittajaa. he ovat yleensä erittäin avuliaita!
Onnea!
Katsoin nopeasti Enirosta, ja sain 11 osumaa teräspalkille Borlängessä, Avestassa ja Morassa jne.
Kokeile muuten soittaa jollekin suuremmalle teräksen toimittajalle, kuten SSAB:lle, ja kysy, onko paikallista toimittajaa. he ovat yleensä erittäin avuliaita!
Onnea!
Luulen, että voit jopa saada sen kotiinkuljetettuna... Soita jollekin myyjälle Bröderna Edstrandilla ja kysy sieltä. Jos olet rakentamassa, se luokitellaan työpaikaksi. Auto, joka tuo sen, on nosturilla varustettu, joten sinun ei tarvitse huolehtia sen kotiin saamisesta. Lisäksi se voi tulla hieman halvemmaksi, jos saat sen ilman välikäsiä. Tällainen palkki maksaa kai 3-4 tuhatta?
Se on vain remontti, mutta se tuntuu tällä hetkellä kokonaiselta työmaalta.
Onneksi voi levätä töissä viikolla. Täytyy kerätä joukko ystäviä ja tuttuja ja asettaa olut joka kymmenes metri sen sijaan. Olen jo kuullut kotiinkuljetuksesta, ja se onnistui vain, jos heillä oli onnea kohti länsidalin kyliä.
Klikkaa tästä vastataksesi