Yritän löytää rakennuskaupan Tukholmassa, jossa yksityishenkilöt voivat ostaa kuusiponttia 34x120 (tarkoitus käyttää lattialautoina). En löydä mitään, kaikki näyttää olevan Tukholman ulkopuolella?!

Onko kenelläkään vinkkiä? Kiitos etukäteen!

Näyttää siltä, että sinun on otettava yhteyttä sahaan, joka sahaa tavarat puolestasi. STHLM:n ulkopuolella on paljon sahoja. Jotkut saattavat jopa tarjota kotiinkuljetusta, jos et ole valmis hakemaan itse.

Itse sain täsmälleen samanlaisen mäntylattian sahattua viime syksynä sahalla Västmanlandissa. Maksoin noin 250 kr/m2. Se oli sydänmäntyä, mitä he sahasivat.

Toinen vaihtoehto on käyttää Byggmaxin talouslattiaa. Heillä on pontattu mänty, joka on 17x120 mm, jos en muista väärin. Laita silloin aluslattia ja sen päälle toinen lattia. Antaa noin 34x120.
Näiden lattioiden kohdalla ei kannata odottaa paljoa sydänpuuta, enimmäkseen pintapuuta. Mutta jos käsittelet lattian, se saattaa kestää vähän paremmin iskuja.

S Slitvarg sanoi:
Näyttäisi siltä, että sinun täytyy ottaa yhteyttä sahaan, joka sahaa sinulle sopivaksi. Sthlmin ulkopuolella on useita sahoja. Jotkut saattavat jopa tarjota kotiinkuljetuksen, jos et ole valmis hakemaan itse.

Itse sain syksyllä aivan samanlaisen mäntylattian sahattua Västmanlandissa. Maksoin noin 250 kr/m2. He sahoivat silloin sydänpuuta.

Toinen vaihtoehto on ottaa byggmaxin ekonomilattia. Heillä on pontattua mäntyä, joka on noin 17x120 mm, jos en muista väärin. Laita sitten alusta ja vielä päälle toinen lattia. Antaa noin 34x120.
Näissä lattioissa ei kannata odottaa paljoa sydänpuuta, enimmäkseen on pintapuu. Mutta jos käsittelet lattian, se voi kestää hieman paremmin iskuja vastaan.
Saanko kysyä, mikä saha auttoi sinua?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.