Y
katkaisijat katossa ovat 48mm korkeita.

Kipsi on 13mm korkea.

48-13 = 35mm korkea harvalaudoitus.

Mutta pitäisikö minun ehkä lisätä 1mm välttääkseni, että jokin työntyy ulos kipsistä?
Eli 36mm korkea harvalaudoitus.

---------------

Ja, 1200mm leveät kipsilevyt. Pitäisikö minun olla 30cc tai 60cc jokaisen harvalaudan välissä?

cc 30 niiden välillä ja yleensä otetaanhan 22X70 tai 22X95 suunnilleen. Rasiat voi yleensä antaa nousta hieman kattopalkkien välistä.

Y
olen asentanut tukipuita tasaisesti kattokannattimien väliin... monet rasiat tulevat myös istumaan suoraan kattokannattimia vasten... kysymys on, kuinka tarkasti uskaltaa tehdä, matemaattisen tarkasti vai laskea 1–2 mm ja saada kaikki rasiat hieman upotetuiksi...

Aikoin ajaa hieman upotusta itse

Y
nyt olen kokenut maailman ahdistusta tajuttuani, että vanhat huolimattomasti asennetut tukipuut, joihin rasiat alun perin kiinnitettiin, olivat itse asiassa oikein verrattuna siihen, miten olen nyt tehnyt.

He olivat asentaneet ne noin 1 cm yläpuolelle kattotuolin tason. kaikki olivat hieman vinossa jne. poistin nämä ja asensin kauniisti ja siististi uudet tukipuut samaan tasoon kattotuolien kanssa.

Tämä tarkoittaa, että olen periaatteessa laskenut sisäkattoani nyt 1 cm.

240:stä 239 cm:iin...

Pitäisikö minun irrottaa hienot tukipuuni ja nostaa niitä... vai hyväksyä laskettu sisäkatto?

Koukku on siinä, että mitkään valaisimet eivät tule olemaan huoneiden keskellä, kaikki tulee olemaan vinossa ja näyttämään hullulta...

239 ei ole ongelma huonekorkeudessa.
Sen sijaan, jos se laskee, niin se alkaa olla hankalaa kaappien kanssa, esimerkiksi. Ne ovat usein noin 2.36 korkeita (jos haluaa kattolistan, se täytyy vetää kaappien ympärille siinä tapauksessa kuitenkin).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.