Hei.. Aloittanut tyhjentämään varastoani monen vuoden lykkäämisen jälkeen... Käytän pölynimuria ym. Lajittelen mitä heitetään pois, lahjoitetaan, myydään ja säästetään, ja minulla on pääsy väliaikaisiin lajittelutiloihin.. Ajattelin käsitellä varaston jollain aineella, esimerkiksi suihkuttaa jotain, joka tekee sen epämukavaksi hämähäkkejä varten, etteivät ne asettuisi varastoon tulevaisuudessa..???
LATTIASSA on karkeaa pölyistä hiekkaa, jonka haluan sitoa jollain tavalla. Yst. terv. Stefan
 
Tasoitusmassa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.