3 766 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Halot sisäportaiden alla, saako talokuoriaisen?
Hei,
meillä on melko paljon tilaa ja klinkkerilattia portaiden alla, jotka johtavat yläkertaan. Onko se todella tyhmä idea pinota takkapuita sinne? Voiko meillä olla vaara tuoda talokuoriainen tai jotain vastaavaa tällä tavalla? (Uusi talo, tiilijulkisivu)
Kiitos avusta!
Christina
meillä on melko paljon tilaa ja klinkkerilattia portaiden alla, jotka johtavat yläkertaan. Onko se todella tyhmä idea pinota takkapuita sinne? Voiko meillä olla vaara tuoda talokuoriainen tai jotain vastaavaa tällä tavalla? (Uusi talo, tiilijulkisivu)
Kiitos avusta!
Christina
Nyt olette yksityishenkilöitä, mutta saimme kunnon läksytyksen palotarkastuksessa eräässä kiinteistössämme, koska puuta oli pinottu portaiden alle.
Ei pitäisi lisätä palovaaroja portaikossa, on helpompaa evakuoida yläkerta portaita pitkin kuin ikkunoiden/parvekkeen kautta, ja on tärkeää estää palon leviäminen kerroksesta toiseen.
Joten puun säilytys oli talon huonoin brändi-ihmisen mukaan.
Ei pitäisi lisätä palovaaroja portaikossa, on helpompaa evakuoida yläkerta portaita pitkin kuin ikkunoiden/parvekkeen kautta, ja on tärkeää estää palon leviäminen kerroksesta toiseen.
Joten puun säilytys oli talon huonoin brändi-ihmisen mukaan.
Toisaalta, kuinka usein tulipalo syttyy portaikon alla?
Useimmiten se alkaa aivan muualta, ja kun ajattelee aikaa, joka kuluu tulipalon leviämiseen portaisiin... niin toivottavasti siihen mennessä kaikki ovat jo päässeet ulos.
Ih! Älä sano niin, minulla on paljon polttopuuta portaiden alla! 
Kun ajattelee, että taloni koostuu enimmäkseen treetex-levyistä, olen silti pulassa sinä päivänä, kun se alkaa palaa, sanoo vain svoosch.
Hitsi, nyt alan kuvitella, että se ei olekaan hiiriä, joita kuulen seinissä, vaan talokuoriainen.
Kun ajattelee, että taloni koostuu enimmäkseen treetex-levyistä, olen silti pulassa sinä päivänä, kun se alkaa palaa, sanoo vain svoosch.
Hitsi, nyt alan kuvitella, että se ei olekaan hiiriä, joita kuulen seinissä, vaan talokuoriainen.
Klikkaa tästä vastataksesi