3 525 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Halkoja sisäseinissä
Hei.
Minulla on pohdintaa sisäseinistämme.
Niissä on halkeamia, kuten näette kuvissa ikkunoiden alla ja yläpuolella. Näyttää samanlaiselta useissa ikkunoissa talon ympäri. Halkeamat olivat olemassa jo ennen kuin ostimme talon 9 kuukautta sitten ja nyt sen jälkeen, kun olen tasoittanut ja maalannut.
Mistä luulette tämän johtuvan? Pitäisikö siihen suhtautua vakavasti ja mitä siinä tapauksessa pitäisi tehdä?
Kyseessä on tiilitalo.
Minulla on pohdintaa sisäseinistämme.
Niissä on halkeamia, kuten näette kuvissa ikkunoiden alla ja yläpuolella. Näyttää samanlaiselta useissa ikkunoissa talon ympäri. Halkeamat olivat olemassa jo ennen kuin ostimme talon 9 kuukautta sitten ja nyt sen jälkeen, kun olen tasoittanut ja maalannut.
Mistä luulette tämän johtuvan? Pitäisikö siihen suhtautua vakavasti ja mitä siinä tapauksessa pitäisi tehdä?
Kyseessä on tiilitalo.
Klikkaa tästä vastataksesi





