1 991 lukukertaa ·
22 vastausta
2k lukukertaa
22 vastausta
halkeamia ulkoseinässä, millä pitäisi tiivistää?
Hei, onko kellään vinkkejä, millä kannattaisi tiivistää ulkoseinän halkeamat, jotta ne eivät päästäisi savua läpi? Kittimassa tai jokin tiivistemassa? Mieluiten haluaisin käyttää jotain, joka kestää ikuisesti eikä tarvitse koskaan vaihtaa, eikä kutistu niin, että naapurista tulisi savua nyt tai tulevaisuudessa. Halkeamat ovat selvästi näkyvissä seinän sisäpuolella ikkunan vieressä, joten ajattelen tiivistää siellä. Tuntee, että ilma puhaltaa sisään halkeamien kautta. Seinän ulkopuolella on lasitettu parveke, ja seinässä on puupaneeli tai pelti, joka on kiinnitetty ulkoseinään parvekkeen sisäpuolella.
🙏
🙏
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 202 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 202 viestiä
Itse talon rungosta vastaa yhdistys, mutta halkeamista seinän sisäpuolella vastaa asukas.H Hybro sanoi:
Jos halutaan, että yhdistys tekee jotain, esim. tarkistaa julkisivun, kannattaa kirjoittaa esitys vuosikokoukseen ja mielellään keskustella asiasta muutaman naapurin kanssa, jotta saa tukea.
Ajattelen, että se on minun vastuullani, joten ajattelin tiivistää sen jollakinBirgitS sanoi:
Itse talon runkorakenne on yhdistyksen vastuulla, mutta seinän sisäpuolen halkeamista vastaa asukas.
Jos haluaa, että yhdistys tekee jotain, esim. tarkistaa julkisivun, on suositeltavaa kirjoittaa esitys yhtiökokoukseen ja mieluiten keskustella muutaman naapurin kanssa ongelmasta, jotta saa heitä mukaansa.
Ja kysy sitten yhdistykseltä, millä voi tiivistää..
Kittivaahto yleensä laajenee melkoisesti ja tunkeutuu ulos raoista, sitten sotkee kunnolla. Kuka sitten palauttaa sellaisen?
Todennäköisesti se, joka suorittaa työn.
Voi olla melko laajamittaista sekä ulko- että sisäpuolella.
Kittivaahto yleensä laajenee melkoisesti ja tunkeutuu ulos raoista, sitten sotkee kunnolla. Kuka sitten palauttaa sellaisen?
Todennäköisesti se, joka suorittaa työn.
Voi olla melko laajamittaista sekä ulko- että sisäpuolella.