Olen parhaillani tekemässä remonttia ja huomasin, että oli halkeamia yhden jalkalistan takana, kun poistin ne (päästäkseni lattiaan käsiksi maalauksen jälkeen), liitän kuvat alla. Voisivatko nämä olla syntyneet, kun poistin liimatut listat (käytin kittiä irrottamiseen)? Muiden osien siitä seinästä ja muista ei kuitenkaan ole ollut samankaltaisia halkeamia.
Seinä kulkee olohuoneen ja kylpyhuoneen välillä. Onko tämä jotain, jonka voi korjata itse, ja jos niin miten? Vai pitäisikö minun palkata joku ammattilainen, ja jos niin minkälainen?
Hankkia talokorjauksen nyt, mutta miten puhdistan ämpärin, jossa sekoitan sen, kun olen valmis? Oletan, ettei ole hyvä idea huuhdella viemäriin. Vai voiko huuhdella pienet jäänteet, jos poistaa pääosan jäljelle jäävästä aineesta? Vai pitääkö minun hävittää ämpäri?
Kaukana taloudellisesta tai ympäristöystävällisestä, mutta heitän aina ämpärit käyttövalmiilla laastilla pois, jos en aio tehdä lisää rappaustöitä lähiaikoina. Yleensä jää kuitenkin aika paljon tavaroita, jotka vain seisovat paikallaan.