Etsin kiihkeästi neuvoja perustukseni korjaamiseen.
Mökki on rakennettu vuonna 1957
Rossipohja mutta kaikki on muurattu umpeen, joten perustuksen sisäpuolelle ei pääse millään tavalla.
Seinä vajoaa talon alle vuosi vuodelta enemmän.
Miten voimme korjata tämän mahdollisimman sujuvasti?
Talo on keskellä ei mitään, joten asiantuntijaa ei voi palkata, vaan minun on korjattava tämä itse.
Onko sinulla ehdotusta, kuinka voisin hoitaa tämän melko sujuvasti?