1 641 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Halkaisevat olemassa olevat pystyrangat
Vaimo haluaa yhdenmukaisen tapetin rappujen yläpuolelle. Nykyisellään olemassa oleva lastulevy yläkerrassa erottuu noin 10 mm pystyosista ja estää tämän. Tällä hetkellä ainoa ratkaisu näyttää olevan siihen sopivan listan tai muun listan asettaminen, jossa kerrokset kohtaavat. Alakerta on kevytbetoniholvia.
Olen tekemässä pientä remonttia yläkerrassa ja olen juuri avannut kyseisen seinän takapuolen rappujen suuntaan. Joten on suhteellisen helppoa irrottaa lastulevyt (naulattu pystypalkkeihin) rappujen suuntaan.
Mutta sitten pitäisi sahata/höylätä rappujen puoleiset pystypalkkien osat 1,3 cm (ajattelin laittaa gyproc-levyt sitten) jotta seinä on linjassa alakerran kanssa. Mutta mitä työkalua tähän pitäisi käyttää? Sähköhöylä? Pistosaha? Ei ole helppo saada sitä täysin tasaiseksi. Lisäksi on muutama pystypalkki halkaistavana.
Olen tekemässä pientä remonttia yläkerrassa ja olen juuri avannut kyseisen seinän takapuolen rappujen suuntaan. Joten on suhteellisen helppoa irrottaa lastulevyt (naulattu pystypalkkeihin) rappujen suuntaan.
Mutta sitten pitäisi sahata/höylätä rappujen puoleiset pystypalkkien osat 1,3 cm (ajattelin laittaa gyproc-levyt sitten) jotta seinä on linjassa alakerran kanssa. Mutta mitä työkalua tähän pitäisi käyttää? Sähköhöylä? Pistosaha? Ei ole helppo saada sitä täysin tasaiseksi. Lisäksi on muutama pystypalkki halkaistavana.
Jäsen
· Blekinge
· 11 710 viestiä
Ehkä voisit laittaa yhtä paksun levyn seinän alaosaan.
Jäsen
· Västernorrland
· 11 696 viestiä
Se on luultavasti helpompaa, että on lista keskellä. Useimmiten niin se ratkaistaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kiinnitä 45*95 seisomassa, miten?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur fixa snyggt innerhörn på befintliga gipsskivor?
Färg, Måla & Tapetsera -
Rostiga armeringsjärn i källare under fristående garage
Grund & Markarbeten -
Klyva syllen i stående plankvägg. Innervägg.
Fönster & Dörrar -
Halkaiseva pystysuora lankkuseinä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka