Hei kaikille!

Minä ja avopuolisoni olemme kunnostamassa juuri ostettua omistusasuntoamme. Makuuhuoneen yhdellä seinällä huomasimme, että seinä tai rappaus on haljennut, kaikki irtonaiset kohdat on poistettu ja jäljellä on suuri repeämä seinässä. Mitä minun täytyy tehdä korjatakseni tämän hyvin? Tarvitsenko ostaa erityistä kittiä?

Olen liittänyt kuvan seinästä, otan kiitollisena vastaan vinkkejä! :)

Asunnon seinä, jossa on suuri halkeama ja irronnut rappaus. Reunalla näkyy kaapeli ja palasia pudonnutta maalia.

C
Kipsilaasti toimii hyvin siihen. Varmista, että poistat irtonaiset osuudet ja kostuta kunnolla ennen (varo kuitenkin pistorasiaa!)

cpalm sanoi:
Kipsilaasti toimii hyvin siihen. Varmista, että irrotat kaiken löysän ja kostuta kunnolla ennen (varo kuitenkin pistorasiaa!)
Sitten vain suihkutan vettä periaatteessa? Tarvitsen varmaan melko paljon Kipsilaastia, koska se on melko syvä :)

C
Joo, sellainen kukkasumutin toimii hyvin. Määrä ei ole ongelma, sitä voi laittaa paksulti ja maksaa alle 200:- per 25 kg säkki.

cpalm sanoi:
Ja, typ en blomspruta funkar bra. Mängden är inget problem, det kan läggas tjockt och kostar under 200:- för en 25 kg säck.
Täydellistä!

Onkohan olemassa valmiiksi sekoitettu variantti ostettavaksi?

Ei, kipsi täytyy sekoittaa suoraan käytettäessä.

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
Kiitos vastauksista! Kävi ilmi, että yhdistys vastaa korjauksesta, koska se on ulkoseinä :)

C
Jens Pihl sanoi:
Kiitos vastauksista! Kävi ilmi, että yhdistys vastaa korjauksesta, koska se on ulkoseinä :)
Se oli antelias yhdistys. :D Useimmat kutsuisivat sitä siellä pintakerrokseksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.