10 051 lukukertaa ·
8 vastausta
10k lukukertaa
8 vastausta
Haljennut tiili avotakassa
Hei!
Tältä näyttää takkini sisäpuoli. Kuten näette, useat kivet ovat halkeilleet ja saumaus on erittäin huokoinen. Luuleko, että se on korjattavissa tulenkestävällä laasti? Eli jos laitan sitä kuin rappauksen rikkoutuneiden kivien päälle?
Olen harkinnut sisäosan asentamista, mutta pidän todella avoimesta takasta...
Kiitollinen ideoista/mielipiteistä!
Tältä näyttää takkini sisäpuoli. Kuten näette, useat kivet ovat halkeilleet ja saumaus on erittäin huokoinen. Luuleko, että se on korjattavissa tulenkestävällä laasti? Eli jos laitan sitä kuin rappauksen rikkoutuneiden kivien päälle?
Olen harkinnut sisäosan asentamista, mutta pidän todella avoimesta takasta...
Kiitollinen ideoista/mielipiteistä!
Näyttää tavalliselta tiileltä eikä tulenkestävältä tiileltä, joten se ei kestä. Mahdollisesti voi asettaa ohut tulenkestävä tiili tämän päälle sen jälkeen, kun irtonaiset osat on koputettu pois.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 936 viestiä
Ainoa etu, jonka näen avotakassa, on se, että voi grillata makkaraa sisällä ... muuten se on pelkkiä haittoja ...
Jos haluat mahdollisuuden todella lämmittää huonetta, niin tulisijan asennus on korvaamaton ....
Jos haluat mahdollisuuden todella lämmittää huonetta, niin tulisijan asennus on korvaamaton ....
Anteeksi myöhäinen vastaus!
Valinta kohdistui korjaukseen tulenkestävällä laastilla. Olen nyt korjannut suuret vauriot, ja huomenna suunnitelmissa on tasoittaa koko sisäpuoli samalla laastilla. Pakkauksen mukaan sitä käytetään mm. savupiippujen sisäpuolen tasoittamiseen, joten toivottavasti se toimii myös itse tulisijassa.
Valinta kohdistui korjaukseen tulenkestävällä laastilla. Olen nyt korjannut suuret vauriot, ja huomenna suunnitelmissa on tasoittaa koko sisäpuoli samalla laastilla. Pakkauksen mukaan sitä käytetään mm. savupiippujen sisäpuolen tasoittamiseen, joten toivottavasti se toimii myös itse tulisijassa.

Onhan se on kuin lämmittäisi harakoille avotakalla, mutta se on todella tunnelmallista. Sitten kasetin kanssa tulee huomattavasti tiukemmat vaatimukset, koska savukaasut kolminkertaistuvat. Minun piti asentaa sisäosa vermeliittieristyksellä saadakseni sen hyväksytyksi.
Jaan kuvan mukavuudestaSilver78 sanoi:

E EAS88 sanoi:
Tuli todella hieno. Tarvitsiko sinun puhdistaa kaikki musta ensin?E EAS88 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi