Hei! Olen repinyt lattian, jossa on muovia betonia vasten, ja seinät, joissa on puukehikot ja eristys, noin puoli vuotta sitten kellarin oleskeluhuoneessa.

Kaikissa muissa kellarin huoneissa on valetut lattiat ja rapatut seinät, paitsi oleskeluhuoneessa. Täällä on paljas maalaamaton betoni lattialla ja betonireikätiiliä seinissä.

Nyt ongelmaan. Olen siivonnut perusteellisesti useaan kertaan, kokeillut kuivata kunnollisella Woods-laitteella pitkän aikaa, sekä käsitellyt lattian Home-Vapaa-homesuojalla. Mutta siitä huolimatta haisee yhä paljon, mistä edelleen epäilen lattiaa? Haju tuntuu jopa asumistasolla.

Vinkkejä, mitä voisi tehdä??? Eristää ja valaa samaan korkeuteen kuin muissa huoneissa? Kiitollinen kaikista ideoista, ajatuksista ja vinkeistä!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.