Hei!

Ehto: Ei voi irrottaa lattialistaa.

Kysymys: Mikä on fiksuin tapa viistää lattialista 45 astetta kulmassa ilman, että irrottaa listaa? Olen kokeillut monitoimityökalulla, mutta se ei osu.

Erittäin kiitollinen ehdotuksista! :)

Kulma, jossa on kiinteä lattialista, joka ei ole 45 asteen kulmassa. Lähellä vaalea puukappale. Tätä käytetään apuna askareessa.

Terveisin,

Viimeksi muokattu:
Voitko ottaa kuvan siitä, mitä aiot sahata?

Paras vastaus

Eikö vanhan profiili ole sama kuin uuden?

Sinun tapauksessasi olisin muotoillut uuden listan niin, että se sopii vanhaan. Eli sinun ei tarvitse leikata vanhaa listaa lainkaan.

• Tykkään
kulle ja 2 muuta
  • Laddar…
Jos en muista väärin, niin sitä kutsutaan, kuten Dave13 yllä kirjoittaa, "kroppa" listen.

Muotosahaus on kai oikea termi, jos en muista väärin? Luulen lukeneeni siitä Gudmundssonin kirjassa rakennusten hoidosta, että "ennen kuin tämä menetelmä keksittiin, ei ymmärretty, että koskaan olisi tehty toisin"... ;)

Rakkaalla lapsella on monta nimeä? =)

Voisi sanoa, että juuri tämä lapsi on nimeltään "Förkroppa" http://www.byggoteknik.se/forkroppa-lister
Toimii parhaiten, jos listat ovat samanlaisia, mutta tässä tapauksessa uskoisin, että se on sopivin.

Kiitos vinkistä, kuulostaa paljon paremmalta idealta!

13th Marine 13th Marine sanoi:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä? =)
Huomasin, että sinäkin olit kirjoittanut sen jälkeen, kun olin postannut! :)

Koska listat eivät ole samanlaisia, olin mitannut vanhan listan kulman, sahannut uuden kulman profiiliin sopivaksi. Siellä olin tehnyt 45 asteen jiirin. Taltan avulla olin tehnyt jiirin listen profiilin mukaan.
Silloin saa tiiviin kulman.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.