C
Roundup sanoi:
Ansoilla on se etu, että voi siivota uhrit järjestelmällisesti. Myrkyn tai lasin kanssa vaahtomuovissa tai vastaavassa on riski, että ne kuolevat seinien ja lattioiden sisällä ja jäävät sinne haisemaan.
Kaikki paitsi viimeinen ei pidä paikkansa, ne eivät haise yhtään.

Mätänevä ruumis haisee, jopa pieni hiiren ruumis. Sitten ei ole itsestään selvää, että ruumis todella mätänee, se voi myös kuivua ja muumioitua.

Kun asettelin ansoja kesämökin työkaluvajassa päästäkseni eroon hiiristä, voin luvata sinulle, ettei siellä tuoksunut hyvältä kun palasin viikonlopun jälkeen.

muspiparna eivät auta ollenkaan, tai kyllä... korkean taajuuden ääni ärsyttää minua...
löysin 2 kunnon pesää autotallista, toinen noin 2 metrin päässä muspiparesta.
Loukku on tehokkain, käytän syöttinä pientä palaa parmesanjuustoa tai rusinaa.

• Tykkään
Resan_är_målet
  • Laddar…
Polyuretaanivaahto ei toimi. Minulla on kokemusta siitä. Sen sijaan polyuretaanivaahto sekoitettuna soraan tai lasimurskaan on toiminut paremmin.

Kissa toimii sillä tavalla, että he syövät hiiriä, joten niitä on vähemmän. Mutta ne eivät estä hiiriä juoksemasta seinissä. Eli ne eivät välitä kissanhajusta.

Mielestäni hiirenkarkottimet toimivat myös. Mutta sellaisia ei voi olla kaikkialla.

Itse olen tyytyväinen niin kauan kuin ne eivät tule sisään taloon, vaan ovat vain vintillä.

• Tykkään
Mipple
  • Laddar…
osta musband. sama joka asetetaan ulkopuolelle estämään tuholaisia ja muita ryömimästä ilmarakoon

Agna puolikas dumle ansaan, ne on vähän sitkeitä irrottaa, joten niitä täytyy nykäistä vähän - smack!

Sitten on byggmaxin "rep & fix" tai mikä sen nimi on, sekoitus kipsiä ja sementtiä. Se on vähän ällöttävämpää pureskella läpi, mutta ne tulevat joka tapauksessa kylläiseksi ennen kuin pääsevät ruokakomeroon.

C
joflopp sanoi:
Mätänevän ruumiin haju, jopa pienen hiiren ruumiin. Sen ei ole varmaa, että ruumis todellakin mätänee, se saattaa kuivua ja muumioitua.
Naulan kantaan, juuri niin ne tekevät, kun ne ovat syöneet myrkkyä.

• Tykkään
Per-Arne Carlsson
  • Laddar…
Meillä on ongelma, kun kissamme tuovat hiiriä sisään ja päästävät ne vapaiksi ympäri taloa :(. Siksi meillä on ansoja eri paikoissa. Saimme kiinni kaksi hiirtä tiskipöydän takaa viikonloppuna. Aiemmin meillä oli ongelmia rottien kanssa lämpökompostissa, mutta se ratkaistiin asettamalla hienosilmäinen metalliverkko sen pohjan alle.

Minulla oli aikaisemmin mökillä täynnä hiirenpaskaa ja kuulin vaahdosta. Täytin kaikki löytämäni reiät (2 vuotta sitten) enkä ole nähnyt hiirenpaskaa sen jälkeen. Olen kuullut, että vaahdossa pitäisi olla jokin myrkyllinen aine, jota ne välttelevät, ja se voi hyvin pitää paikkansa, koska nämä pienet veijarit ovat uskomattomia selviytyjiä.

Joten uskon, että saumausvaahto toimii erinomaisesti.

Y
  • Tykkään
Rille_aa
  • Laddar…
Y
mitä luulette, huijausta vai ovatko he voineet onnistua luomaan vaahtomuovia, joka inhottavaa hiiriä?

Mitä muuten pitäisi käyttää hankalissa aukoissa?

Kuten sanoin, minulla ei ole ollut hiiriä sen jälkeen, kun tukin reiät vaahdolla, ja minulla oli isoja reikiä ja helppoja reittejä niiden tulla sisään, jos ne eivät olisi välittäneet vaahdosta.

Käytin uretaania ja se näyttää toimivan. Tilkitsin 4 vuotta sitten. Ei hiiriä vielä.

• Tykkään
patric666
  • Laddar…
Kokeilin käyttää vähän saumamassaa siellä, mistä luulen hiirten tulevan sisään. Katsotaan. :)

Onko sisätiloissa jokin paikka, jossa halutaan tukkia, niin katajanoksat toimivat erinomaisesti. Juuri tämä ei näytä tuoksuvan hiirille hyvältä, itse olen laittanut sitä keittiön viemärinreiän ympärille, josta ne muuten tulisivat ylös. Siitä lähtien ei ole ollut hiirenkakkaa siellä. Laitoin myös nipun muutamiin reikiin talon sokkelin alla, joiden läpi ne yleensä juoksivat, mutta se ei ollut lainkaan mieluista, koska ne työnsivät ne takaisin. :)

• Tykkään
Yoghurta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.