Olemme parhaillaan maalaamassa kattoa uudestaan ja olemme juuri purkaneet pienen noin 25 cm ulkonevan väliseinän olohuoneessa. Lattian alta löytyi lattiaa, mutta katosta oli leikattu pois kattopaneelia. Nyt ajatukseni on yrittää asettaa jonkinlaista kattopaneelia ja tasoittaa, jotta siitä tulisi jälleen siisti.

Ongelma on kuitenkin se, etten onnistu löytämään samanlaista paneelia.

Onko kukaan, joka tunnistaisi tämän tyyppisen kattopaneelin? Katso kuva alla.

Huomaa, että kuvan vasemmalla puolella on kiinnitetty 2 cm paneelin pala, koska se on sovituspala katon toiseen osaan.

Paneelin mitat ovat 11,8 cm, mutta se on hieman taipunut ja pitäisi todennäköisesti olla 12 cm.

Puukappale, jota pidetään kädessä läheltä, näyttää leikkauskuvion ja profiilin. Taustalla on yksivärinen seinä.

Viimeksi muokattu:
Eikö se ole tavallinen sellainen sisäpaneeli "fasspånt" 120 x 12 mm?

Suurimmalla osalla rakennusliikkeistä pitäisi olla.
Ota mukaan mallipala ja vertaa mitä heillä on.

Muokkaa: Tai selaile ensin vähän netissä.

Meidän täytyy yrittää etsiä lisää. Rouva oli Bauhausissa ja Byggmaxissa passbiten kanssa, mutta heillä ei ollut sitä, kun hän sai apua.

Mikä on oikea terminologia, kun etsii - onko se kattopaneeli, sisäpaneeli vai fasspont?

Kiitos linkistä Oldboy! Vaimoni kävi Byggmaxissa, mutta tuo paneeli, johon linkitit, näyttää todella samalta... Ehkä minun kannattaa käydä siellä ja katsoa, voisiko sitä käyttää. Sovitinpala, joka minulla on, on 12 mm korkea, mutta niin kauan kuin se on muuten samanlainen, voin poistaa yhden millimetrin. Minun tarvitsee vain sovittaa pieni pala.

Oldboy sanoi:
Sisäpaneeli on varmaan eniten oikein, mutta valitettavasti jokainen verkkosivujen tekijä voi mielivaltaisesti kutsua tuotetta oman terminologiansa mukaisesti.

Tämä on mitä löysin, kun etsin Byggmaxista: [linkki]

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.