Peter2400 Peter2400 sanoi:
Vähän pitkät ehkä, mutta se ei ehkä haittaa, 3,5 mm pitäisi kuitenkin mahtua?
[linkki]
No mutta, siellähän ne ovat!!

• Tykkään
Peter2400
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten sanoi:
Ota yhteyttä Sifvert-skruv. He tietävät kaiken kiinnityksistä. Jos heillä ei ole kyseistä ruuvia varastossa, he voivat varmasti etsiä sen. Oman ilmoituksensa mukaan he voivat joskus valmistaa ruuveja myös.
www.sifvert-skruv.se
Katsoin heidän luettelonsa, mutta ei löytynyt. Kiitos kuitenkin. Käyn ensin Hornbachissa. Sen jälkeen mahdollisesti uusi yhteys Sifvertiin.

Fulkemisten
Kyllä. Heidän luettelonsa on myös hieman työläs, koska se on noin 350 sivua ja ei tiedä, mistä aloittaa. Helppo ohittaa artikkeli, lisäksi he eivät luetteloi kaikkea. Jos sitä ei löydy Hornbachista, soita ja puhu Sifvertsille.

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Vaihtoehto 2:
Tässä on ruuvi 4,0x70. Sen voi melkein vetää sisään ilman porausta.
Mutta että porata 1 mm olisi hyvin?
Porata suuremmaksi, tai mielummin porata uusia reikiä kohta 4 mm on tehtävissä.
Linkki?

Oletko tarkistanut, mitä donet sallivat ruuvien päiden koon suhteen, minun donten ei tarvitse pieniä päitä.

F Fixar_Krille sanoi:
Oletko tarkistanut, mitä koko ruuvien päät sallivat, minun asennuslaatikoilleni ei tarvita pieniä päitä.
Luulen että
F Fixar_Krille sanoi:
Oletko tarkistanut, mitä koko ruuvien päät sallivat, minun asennuslaatikoilleni ei tarvita pieniä päitä.
Tarkistin eilen. Asennusruuvinpää toimii.

dadid dadid sanoi:
Länk?
Lisäsin sen viestiini minuutin kuluttua. Olet liian nopea :)

Sähköosasto Hornbachissa osoittautui olevan etsimäni kultakaivos.
Oletan, että 100 mm pitkät ruuvit on tarkoitettu kiinnittämään sähkörasioita puukoolauksiin.

• Venttiilireiän asentaminen kattoon, ympärillä metallikehys ja kanava.
  • Tykkään
Fulkemisten
  • Laddar…
Fulkemisten
Kyllä, Hornbach yllättää ajoittain. Mikä oli ruuvien halkaisija?

3,5x100 eli sen, jonka Peter2400 linkkasi yllä.

• Tykkään
Peter2400 ja 2 muuta
  • Laddar…
P
Sellaisia olen etsinyt. Yleensä naulaan kiinni laatikot, mutta siitä tulee lisätyötä, jos ne menevät väärin.

• Tykkään
dadid
  • Laddar…
Fulkemisten
Täydellistä juuri. Oli sama ongelma kuukausi sitten. Piti asentaa verhokisko ja oli 70 mm puuhun kiinnitettävää kattopaneeleiden takana juuri siinä, mihin sen piti tulla. Se päätyi toiseksi ratkaisuksi, mutta pitkät kapeat ruuvit ratkaisevat joitakin ongelmia oikeastaan. Täytyy käydä hakemassa hyvä-varata-laatikkoon lajitelmalaatikossa.

• Tykkään
dadid
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.