Hei paras foorumi,

Taloni sijaitsee Etelä-Ruotsin itäosassa ja se on rakennettu vuonna 1840. Se on 1,5 kerroksinen. Remontoin makuuhuonettamme, koska se oli liian pieni ja sillä oli matala pääkorkeus.

Huone remontissa, vanha katto näkyy, laatikoita, työkaluja ja rikottu seinä vasemmalla. Suuri ikkuna päädyssä, ulkoa pilkistää puu.

Vanha puinen katto, jossa henkilön siluetti seisoo ikkunan edessä. Rakennusprojekti etenee, kattopalkit esillä.

Makuuuhuoneen remontti vanhassa talossa, jossa näkyvät lattialla olevat valkoiset rullat, puurakenteet ja paljaat palkit katossa, sähköjohto ja lamppu.

Vanha katon rakenne, jossa näkyy eristeet kattopalkkien välissä sekä valonlähde. Taustalla valkoiset seinät ja kalteva katto; vasemmalla puolella lankut.

Viime kerralla se remontoitiin 1950-luvulla. katsokaa ystävällisesti kuvia. Kysymykseni koskee kattoa. kun avasin sen kokonaan sisältä, minulla oli 20 cm paksut palkit rinteessä. Asetin öljypaneelin ensin koko katolle ilmanvaihtoa varten. Minulla on nyt noin 17 cm paksuus jäljellä eristystä varten. kuinka tiiviisti minun pitäisi laittaa ne?

Rakennustyömaa vanhan puutalon ullakolla, esillä puiset kattopalkit ja vaaleat paneelit. Palkkien välissä näkyvissä lisäeristystilaa.

Eristyksen jälkeen aion laittaa kuvaan sinisen muovin suojatakseni huonetta kosteudelta.

Sininen muovisuoja rullalla ja valkoinen kattopaneeli, vierekkäin puulattialla remontin aikana vanhassa talossa.

Haluan laittaa kaiken kuvan valkoisella kattopaneelilla. pitäisikö minun laittaa harvapaneeli ja ruuvata valkoinen katto siihen? vai voinko ruuvata valkoisen paneelin suoraan siniseen muoviin ja palkkeihin? haasteena on pääkorkeus.

Valkoinen kattolevy ja puiset kattopalkit makuuhuoneen remontissa.

• Puurakenteinen seinä avoinna eristämistä varten; vanhat ja uudet palkit, vaalea ja ruskea puu, valkoista seinäpaneelia oikealla.
  • Kattopalkit, eristeet ja asennettuna öljypaneeli ilmankierron vuoksi. Keskustelua eristyksestä ja valkoisten kattopaneelien kiinnityksestä.
  • Eristemateriaalia Paroc eXtra -paketissa, tuotetiedot ja mitat: 70 mm paksuus, 455x1220 mm levykoko, 6,66 m2 per paketti.
  • Kattopalkit, sisäseinän eristysmateriaalit ja lampun valo vanhassa talossa, joka on rakenteilla.
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
V70pappa
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.