5 046 lukukertaa ·
18 vastausta
5k lukukertaa
18 vastausta
Erittäin pitkät kaapelikanavat.
Sivu 1 / 2
Hei. Onko kukaan tietoinen mistä saisin hankittua hieman ylimääräisen pitkiä kaapelikouruja. Olen yrittänyt googlata, mutta en löydä suoraan mitään hyvää, kaikki näkemäni ovat liian pieniä jollakin tapaa ja kaupasta en löydä mitään, joka olisi pidempi kuin 2000 mm.
Mitat, joita etsin ovat:
B100*D40*3000mm. Leveys ja syvyys ovat pakollisia, jotta se sopisi, ja pituus ei saa olla alle 3000 mm, mutta ei haittaa vaikka se olisi pidempi. Ehkä pitää ottaa yhteyttä suoraan valmistajiin ja järjestää asia huonoimmassa tapauksessa.
Mitat, joita etsin ovat:
B100*D40*3000mm. Leveys ja syvyys ovat pakollisia, jotta se sopisi, ja pituus ei saa olla alle 3000 mm, mutta ei haittaa vaikka se olisi pidempi. Ehkä pitää ottaa yhteyttä suoraan valmistajiin ja järjestää asia huonoimmassa tapauksessa.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Thorsmans on 2500 mm mutta en ole nähnyt pidempiä.
Jos liitokset laitetaan eri kohtiin kanavan ja kannen kanssa, se näyttää yleensä melko hyvältä.
Protte
Jos liitokset laitetaan eri kohtiin kanavan ja kannen kanssa, se näyttää yleensä melko hyvältä.
Protte
Tarkalleen, saumojen siirtäminen on tärkeää, ja varmista, että leikkaat suoraan ja siististi ja poistat purseet.
Kun yhdistetään kansia, tulisi mieluiten käyttää tehtaan valmistamia päitä saumakohtana, itse leikatut päät on parasta käyttää kulmissa.
Kun yhdistetään kansia, tulisi mieluiten käyttää tehtaan valmistamia päitä saumakohtana, itse leikatut päät on parasta käyttää kulmissa.
Kyllä, olen siirtänyt kannen saumojen yli ja tehnyt sen niin siististi kuin mahdollista, mutta se häiritsee minua silti. Joten haluaisin todella löytää sellaisia, jotka ovat 3 m.
Olen katsonut Thorsmansin tuotteita ja löytänyt muutamia asioita, jotka uskon toimivan. Tiedätkö mistä näitä asioita voisi saada? Kun etsin niitä, löytyy vain pdf:iä, joissa tosin olen löytänyt etsimäni ja saanut kaikki tyyppi- ja tuotenumerot, mutta en löydä mistään, mistä voisi tilata niitä. Kun etsii näiden materiaalien tilausta, tulee vain esille sivuja kuten bygghemma ja bauhaus. Mutta heidän Thorsmans-tuotevalikoimansa ei ole samaa, kuin mitä etsin. Heillä on vain pieniä kanavia.prototypen sanoi:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Jos kanavassa pitää olla jätteitä, tarvitsisit oikeastaan ikkunalaudan kanavan.
Thorsmans myydään KAIKKI sähköalan tukkukaupat, 100 x 40 on melko yleinen kanava.
Voin, jos muistan sen, ottaa E-numeron, olen menossa ostamaan joitakin muita kanavia lounaan jälkeen.
Protte
Thorsmans myydään KAIKKI sähköalan tukkukaupat, 100 x 40 on melko yleinen kanava.
Voin, jos muistan sen, ottaa E-numeron, olen menossa ostamaan joitakin muita kanavia lounaan jälkeen.
Protte
[h=2]E-1161400[/h]Mutta se on vain 2,5 m...täytyy varmaan tilata artnr:n perusteella, jos haluaa muita pituuksia...
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Se on juuri se, jota etsin. F80 frontilla ja kaikilla muilla hilavitkuttimilla. Mistä ihmeestä löysit paikan, josta voi tilata sen?Enk Projektet sanoi:
Olen löytänyt kaikki haluamani asiat kaikkine E-numeroineen thorsmanin omasta pdf:stä.
En ole yrittäjä, joten kaikki tukkukauppiaat eivät ehkä myy minulle yksityishenkilönä?