Suunnittelemme talon rakentamista kevytsoraharkkojen ulkopuolelle tehdystä futs-julkisivusta, mutta miten minun pitäisi tehdä sisäpuolella? Säännöt ja eristys sekä kipsilevy, tarvitaanko metallirakenteita tai kosteussulkua esim.?
 
Teräsprofiileja kannattaa suositella. Miksi ei käyttää valmiiksi eristettyä kiveä, ja sitten sisäpuolelle hattuprofiileja ja kipsiä?..vain pieni ajatus.
 
Sisäpuolinen eristys ei ole suositeltavaa. Nyrkkisääntö on "aina eristää kylmälle puolelle". Muuten on riski kosteuden tiivistymiselle seinän sisällä. Ei sinänsä paniikkia, kun sinulla on kevytbetonilohkoja, mutta se tuntuu silti täysin väärältä. Laita eristys ulkopuolelle sen sijaan. Käytä mineraalivillalevyjä rappausverkolla ja paksurappaussysteemiä, kuten Maxit (Serporoc), niin saat hyvän tuotteen.

Ystävällisin terveisin..
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.