Sisäpuolinen eristys ei ole suositeltavaa. Nyrkkisääntö on "aina eristää kylmälle puolelle". Muuten on riski kosteuden tiivistymiselle seinän sisällä. Ei sinänsä paniikkia, kun sinulla on kevytbetonilohkoja, mutta se tuntuu silti täysin väärältä. Laita eristys ulkopuolelle sen sijaan. Käytä mineraalivillalevyjä rappausverkolla ja paksurappaussysteemiä, kuten Maxit (Serporoc), niin saat hyvän tuotteen.
Ystävällisin terveisin..