Minulla on kylmävarasto kellarissani. Kellarin perusta ja seinä, joka on muita kellarin osia vasten, koostuu kevytsoraharkoista, ja varastoon ulottuu hieman kallioita.

Kylmävaraston yläpuolella minulla on makuuhuone, ja siellä on vesikiertoinen lattialämmitys lattian lastulevyjen + parkettilattian päällä.

Kellarikerroksen muiden osien yläpuolella - jotka ovat lämmitettyjä - välipohja on täytetty sellupohjaisella puhallusvillalla, mutta en täyttänyt kylmävaraston yläpuolella olevaa välipohjaa, koska olin epävarma, kuinka hyvä olisi laittaa selluvillaa kylmän tilan yläpuolelle, jossa on lämpöä ylhäältä.

Miten pitäisi eristää, mitä mieltä olette?

Mielessäni pyörii lähinnä kompaktit eristelevyt, kuten kivivilla - mutta ehkä minun tarvitsee jossain kohtaa kondenssieristää? Lattialämmityksen ja sen levyjen päällä on Kährsin muovi solufoam- "hiutaleilla", mutta se ei ole täysin ilmatiivis.

Palkit ovat noin 20 cm, ja siellä on hieman sähköjohtoa, joka pitäisi tehdä valmiiksi tulevaisuudessa.

• Kellarin kattorakenteet ja sähkökaapelit, joiden päällä on puinen palkki. Näkyvissä on myös betoni- tai lecablokkiseinä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.