B
Olen sisustamassa huonetta yläkerrassa meidän puutalossa ja aion samalla eristää seiniä ja viistokattoa lisää. Tällä hetkellä seinät koostuvat ulkoa katsottuna paneelista, lankkupuutavarasta, tuulensuojapaperista, pystylaudoituksesta, vaakapaneelista ja levyistä. Aluksi ajattelin vain lisätä 45 mm eristystä ja jättää siihen, mutta nyt mietin, pitäisikö poistaa paneeli ja eristää suoraan tuulensuojapaperin päältä.

Täten säästäisin noin 4-5 cm syvyydessä ja arvaan, että eristys olisi käytännössä sama?

Onko joitain näkemyksiä tai ehdotuksia?
 
  • Seinän rakenneprojektin osittainen purku paljastaa puupaneelit ja eristysmateriaalit.
Jos haluat tehdä työn, säästät tilaa, ja u-arvon erot (joka mittaa kuinka hyvin eristetty se on) ovat merkityksettömiä tässä yhteydessä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.