5 978 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
Epäyhtenäinen rapattu julkisivu
Hei!
Rakennan taloa Götenehusin kautta ja he ovat äskettäin rapanneet talon julkisivun. Huomasin alueen julkisivussa (ikkunan vasemmalla puolella liitetyssä kuvassa), joka on hieman epätasainen/laikukas. Koska olen aloittelija alalla, ihmettelen, tietääkö joku, onko tämä normaalia vai tarvitseeko korjata? Onko se huolimattomasti tehty? Voiko se kenties kadota ajan myötä?
Kiitollinen vastauksista,
Jesper
Rakennan taloa Götenehusin kautta ja he ovat äskettäin rapanneet talon julkisivun. Huomasin alueen julkisivussa (ikkunan vasemmalla puolella liitetyssä kuvassa), joka on hieman epätasainen/laikukas. Koska olen aloittelija alalla, ihmettelen, tietääkö joku, onko tämä normaalia vai tarvitseeko korjata? Onko se huolimattomasti tehty? Voiko se kenties kadota ajan myötä?
Kiitollinen vastauksista,
Jesper
Hei,mrjanek sanoi:
Hei!
Olen rakentamassa taloa Götenehusin kautta ja he ovat äskettäin rapanneet talon julkisivun. Huomasin julkisivussa alueen (kuvassa ikkunan vasemmalla puolella), joka on hieman epätasainen/kyykäinen. Koska olen aloitteleva tässä asiassa, ihmettelen, tietääkö kukaan, onko tämä normaalia vai tarvitseeko se korjata? Onko se huolimattomasti tehty? Voiko se jopa hävitä ajan myötä?
Kiitollinen vastauksesta,
Jesper
olen äskettäin saanut taloni uudelleen rapattua isolla rahalla, valitettavasti olen myös huomannut epätasaisuuksia useammassa paikassa, jotka näkyvät vain iltaisin valon loistaessa, yrityksen mukaan, joka on tehnyt työn, siinä ei ole mitään vikaa ja se täytyy vain hyväksyä! kuinka paljon tiedät siitä?
Kuvia?D Daniel 0011 sanoi:
Rappaus on käsityötä eikä teollisesti tuotettua. Mutta ilman kuvia on vaikea arvioida suoritettua työtä.
M
muraren2
Rakennusperinteen vaalija
· 441 viestiä
muraren2
Rakennusperinteen vaalija
- 441 viestiä
Ei sillä että haluaisin olla sellainen, mutta jos valaistus on niin kuin sinulla on julkisivulla, on suuri riski nähdä kuoppa. Kuitenkin omakotitalossa se pitäisi pystyä välttämään, jos on ammattilainen.
Ja ketjun aloittajan kuva näyttäisi olevan käsin leikattu pintarappaus (lotusan k), joka on levitetty liian paksuna ja revittynä. Se näyttää vähän sotkuiselta, eikä se ota ajan myötä tasoittuakseen, valitettavasti se on vain jotain, mitä he sanovat.
Ja ketjun aloittajan kuva näyttäisi olevan käsin leikattu pintarappaus (lotusan k), joka on levitetty liian paksuna ja revittynä. Se näyttää vähän sotkuiselta, eikä se ota ajan myötä tasoittuakseen, valitettavasti se on vain jotain, mitä he sanovat.
Klikkaa tästä vastataksesi