Hei, olemme remontoineet keittiötä ja puuttuu 2 kpl sisäkaton levyjä.
Koko on 60x120.
Olen käynyt Bauhausissa ja Hornbachissa ja heillä on tietenkin sisäkattoja siinä koossa.

Mutta.
Meidän sisäkatossa on ura ja kierre kahdella muulla puolella, joten en voi liittää niitä Bauhausista tai Hornbachista.
Talo on rakennettu 1986. Norjalainen rakennus.

Miten saa oikean sisäkaton? Onko standardi muuttunut viimeisen 30 vuoden aikana?

Terveisin
Sören
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.