Aion vetää elementtiputkia seinään, onko kellään kuvaa tyylikkäästä ratkaisusta osb- ja kipsilevyn läpivientiin sekä kiinnitykseen seinän sisällä?

Onko sallittua liittää elementtiputket seinän sisällä?
 
Ei ole kuvaa tyylikkäästä ratkaisusta, mutta on ehdottomasti kiellettyä olla liitoksia seinässä.
 
Elemetrör/lämpöjärjestelmä voidaan liittää piilotetusti, mutta vesiputkea ei koskaan saa asentaa ulkoseinään. Makean veden putkia ei koskaan saa liittää piilotetusti.
 
KalleKe
Toomz Toomz sanoi:
Ei ole kuvaa hienosta ratkaisusta, mutta on ehdottomasti kiellettyä olla saumakohtia seinässä.
Ei kai lämmitystä varten ”kuitenkaan”?

Sen sijaan käyttöveden osalta ei saa olla niin, jos haluaa, että vakuutukset jne. ovat voimassa.
 
Olin väärässä. Olin täysin varma, että kaikenlainen vesijohto seinässä pitäisi olla ilman liitoksia.
Olisin välttänyt piilotettuja liitoksia viimeiseen asti ainakaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.