Etsin uutta ratkaisua jätteiden lajitteluun. En pidä siitä, miltä se näyttää nykyään. Pitäisikö rakentaa oma ratkaisu? Onko markkinoilla hyviä, halpoja ja tyylikkäitä ratkaisuja? Tällä hetkellä näyttää siltä kuin olisi roskahuone.
Nykyinen keittiömme näyttää kamalalta. Haluaisin löytää uuden ratkaisun. Pitäisikö rakentaa oma ratkaisu paikalleen? Ostaa kalliita lajitteluastioita? Ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia.