Keltainen pöytä ja tuolit keittiössä, jossa on kierrätysastioita ja PET-pullokeräyslaatikko. Seinällä lukee "Good Vibes Only". Keittiössä on eri värisiä kierrätysastioita ja puupöytä keltaisine tuoleineen. Taustalla näkyy jääkaappi ja hyllyjä. Etsin uutta ratkaisua jätteiden lajitteluun. En pidä siitä, miltä se näyttää nykyään. Pitäisikö rakentaa oma ratkaisu? Onko markkinoilla hyviä, halpoja ja tyylikkäitä ratkaisuja? Tällä hetkellä näyttää siltä kuin olisi roskahuone.

Nykyinen keittiömme näyttää kamalalta. Haluaisin löytää uuden ratkaisun. Pitäisikö rakentaa oma ratkaisu paikalleen? Ostaa kalliita lajitteluastioita? Ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.