Onko teillä hyvä vinkki hyvästä ulko-ovesta? Olen katsellut ympärilleni enkä ole löytänyt mitään itsestään selvää vaihtoehtoa. Sen pitäisi olla tavallinen yksinkertainen ovi, jossa on ikkuna.

Huomasin, että COOPilla oli ovi alle 3000 kruunun hintaan nimeltään Nordic. Tietääkö joku jotain tästä?

Nyt en tiedä, onko sinulla erityisiä toiveita hintatasojen suhteen, mutta minulla on silti hyvä vinkki. Bovallsdörren valmistaa korkealaatuisia ovia, sekä vakiomallisia että asiakkaan toiveiden mukaisia. Ne rakennetaan Bovallstrandissa länsirannikolla ja on suunniteltu kestämään rankkoja rannikko-olosuhteita.

Ehkä ei halvimpia, mutta laatu ja design!

www.bovalls.se

Uskomattoman hienot ovet Bovallsilta. Onko kenelläkään käryä hinnoista suurin piirtein?

Jos haluat oikeasti hyvän oven, luulen, että voi olla vaikeaa päästä alle 6-7.000 kr.

koho11 sanoi:
Uskomattoman hienot ovet Bovallsilta. Onko kellään käsitystä hinnoista noin suurin piirtein?
Ei aavistustakaan, mutta kuten kirjoitin, se on aitoa laatua ja suunnittelua kokonaan, ja se maksaa. Mutta soita heille, yrityksen omistavat kolmen naisen porukka on mukava!

//Magnus

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.