Hei!

Olen kiinnittänyt seinän alkuperäiseen betoniseinääni uuden keittiön asentamista varten, jotta ei tarvitse jyrsiä uutta sähkövedoa varten jne. Nyt kysymykseni. Olen kiinnittänyt kattokiskon ja lattialle kiskon, joka on betonia, ja ne on kiinnitetty metallinaulakiinnikkeillä 4cm cc50. Sitten olen käyttänyt 45x70 puupalkkeja cc60. Tämän päälle tulee 12mm rakennusvaneri ja sitten remonttikipsilevyä.

Aloittelijana olen huolissani, onko tämä tarpeeksi? Ei olisi mukavaa, jos keittiö putoaa niskaan aamiaisella:rofl: Se on elgigantenin epoq keittiö, joka asennetaan.

Parhain terveisin!
 
Mats-S
W wraaxz sanoi:
Sitten olen asentanut 45x70 puukiskoilla cc60
Olisin valinnut teräskiskot sen sijaan, aivan kuten olet valinnut sen katossa ja lattialla :-) Teräskiskoissa on lisäksi valmiit reiät sähkö- ja muihin asennuksiin, ja nämä reiät ovat alusta alkaen, joten ne eivät aiheuta rakenteen heikentymistä. cc60 saattaa toimia, mutta ei maksa montaa euroa enempää käyttää CC40, mikä ehdottomasti riittää :-)
 
Walle85
Vi har precis gjort en ny vägg för köket, hela väggen täcks med spånskivor, ca 20mm tjocka, sedan kommer det en rad med stommar för alla lådor och köksbänk i sten samt hela väggen täckt med skåp över bänken, skruvas i väggen högst upp där kortlingen sitter bakom spånskivan.
Kuvassa keskeneräinen keittiön seinä, jossa on puinen runko, villalevyt eristeenä ja osa lastulevyistä kiinnitettynä. Rakennustyö kesken.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.