Hei.

Olen laskemassa materiaalikustannuksia perustuksellemme ja kellarillemme. Olen käynyt ottamassa hintoja Byggmaxista.

Ovatko hinnat hyviä? Minne minun pitäisi kääntyä saadakseni paremman hinnan?

Ystävällisin terveisin
Kristofer
 
Byggmaxilla on hyvät hinnat, vaikka olen huomannut, että laatu on vaihdellut. Pyydä tarjouksia, niin voit varmasti saada hyviä hintoja muualta paremman laadun kanssa.
Byggmaxin hinnat eivät jätä tinkimisvaraa, eikä siellä ole palveluhenkistä ja asiantuntevaa henkilökuntaa.
 
ClasseClas
Muut rakennusyritykset, joilla on omat autot, voivat laskea hyvän kokonaishinnan kuljetuksen kanssa, joka sisältää säänsuojatun pakkaamisen, jonka sinä joudut hoitamaan itse, jos ostat Byggmaxista.
 
Bob_the_builder
Kokemukseni mukaan on mahdollista saavuttaa Byggmaxin hinnat, jos ostaa muualta, edellyttäen että ostaa kerralla 20, ehkä 30 tuhatta (eikä se ole ongelma vähän suunnittelemalla). Sitten kaikki toimitetaan kotiin haluamallasi aikataululla ja saat hyvää laatua kaikesta materiaalista (jos ei, reklamoi ja saat uudet tavarat ilman valituksia).
 
Bob_the_builder sanoi:
Min erfarenhet är att det är möjligt att nå Byggmaxpriser om man handlar på annat håll, förutsatt att man köper för 20, kanske 30 tusen åt gången (och det är inga problem med lite planering). Då kommer allt hemlevererat i den takt man vill och man får bra kvalitet på allt material (får man det inte reklamerar man och får nya grejer utan gnäll).
... och jag rekommenderar då att man köper hela inplastade brädpaket :D.

Köper man ett antal m i löpmeter, är risken stor att leveransen blir vad andra kunder skippat. Åtminstone fick jag långt sämre kvalitet på dessa, än jag plockat på Byggmax för just dessa dimensioner. Men priserna var ganska jämförbara
 
byggmax voisi aloittaa hankkimalla osaavaa henkilökuntaa, niin ehkä ihmisillä olisi varaa käydä siellä, kun väärien tavaroiden mukaan ottaminen kotiin on kallista!! voisi yhtä hyvin valita lähimmän ja säästää kuljetuksissa
 
Bob_the_builder
Juttu Byggmaxissa on se, että he eivät tarvitse asiantuntevaa henkilökuntaa, koska he ovat halvimpia (useimmiten). He eivät siis tarvitse sitä kilpailuetua saadakseen asiakkaita...
 
Bob_the_builder
LeoBalk sanoi:
... och jag rekommenderar då att man köper hela inplastade brädpaket  :D.  

Köper man ett antal m i löpmeter, är risken stor att leveransen blir vad andra kunder skippat. Åtminstone fick jag långt sämre kvalitet på dessa, än jag plockat på Byggmax för just dessa dimensioner. Men priserna var ganska jämförbara
Man ska inte behöva få skräp! Då reklamerar man och klarar ut att det inte ska hända igen för då byter man leverantör.
 
Ei pitäisi saada roskaa! Silloin tehdään reklamaatio ja selvitetään, että se ei tapahdu uudestaan, sillä silloin vaihdetaan toimittajaa
Se ei ollut roskaa. Vain selvästi huonompaa laatua kuin mitä itse valitsen Byggmaxista. Jonkun on lopulta saatava kaikki muiden hylkäämät käyrät laudat, jotka löytyvät kaikista lautapaketeista riippumatta sahasta:).

Jos ostat kotiinkuljetuksella, henkilökunnalla ei ole aikaa valita ja lajitella kuten itse teet. He vain heittävät päälle halutun määrän, ja silloin hylätyt laudat ovat aina päällimmäisinä. Siksi saat ne (ellei aiempi kuljetus ole tyhjentänyt käyrävarastoa tietysti).
 
Asun GBG:ssä mutta sain melkein samat hinnat toiselta toimittajalta ilman tinkimistä. Ero oli noin 5 äyriä juoksumetriä kohden 45x220 koolauksessa. Silloin saan "konstruktions" puuta verrattuna Byggmaxin tuntemattomaan...
Byggmaxin laatu voi mielestäni vaihdella melkoisesti...
Pyydä useita tarjouksia!!!
Anders
 
Hei

tarkista tjällden kanssa reunapalkki ja eristys 70 m² täydellinen 300 mm eristyksellä noin 20000 eristys maksaa bygg maxilla 12000
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.