Ostan usein Byggmaxista Kungsbackassa...samoja asioita siellä kuin kaikissa muissa Byggmaxeissa. Kuitenkin mielestäni siinä myymälässä on hyvä järjestys ja järjestelmällisyys.
Sinun täytyy varmaan esittää kysymys tarkemmin, mitä oikeastaan mietit...?
Sinun täytyy varmaan esittää kysymys tarkemmin, mitä oikeastaan mietit...?
Olen kuullut, että Byggmaxin henkilöstö on yleisesti ottaen tietämätöntä ja ehkä ei niin mukavaa, minulle on tärkeää, että henkilöstö myymälässä on ystävällistä. Heidän ei tarvitse auttaa ja osata kaikkea, kunhan heillä on mukava "approach", niin he voittavat paljon minun silmissäni.
Mutta eikö se ole heidän liikeideansa ja syy alhaisempiin hintoihin?
Itsepoiminta -Mittaa-Maksa -Kotiin ja naulaa..
Itsepoiminta -Mittaa-Maksa -Kotiin ja naulaa..
Krilleman
Taloa harkitseva
· D
· 18 508 viestiä
Krilleman
Taloa harkitseva
- D
- 18 508 viestiä
Aivan, ei kannata odottaa menevänsä Byggmaxiin ja odottaa saavansa järkeviä neuvoja ja vinkkejä.
Silloin kannattaa kääntyä toiseen rakennustarvikekauppaan, joka tarjoaa tätä palvelua.
Kuitenkin kaiken "myyntisegmentin" henkilökunnan tulisi aina olla iloisia ja positiivisia. Hämmästyttävän moni näyttää unohtaneen tämän.
Silloin kannattaa kääntyä toiseen rakennustarvikekauppaan, joka tarjoaa tätä palvelua.
Kuitenkin kaiken "myyntisegmentin" henkilökunnan tulisi aina olla iloisia ja positiivisia. Hämmästyttävän moni näyttää unohtaneen tämän.
Mielestäni henkilöstö Byggmaxissa Kbackassa on huomattavasti mukavampaa kuin paikallisessa puutavaraliikkeessäni, jossa olen suurasiakas...osaamisesta en tiedä mitään, en koskaan kysy kaupan henkilökunnalta neuvoa...heidän pitäisi kuitenkin pystyä kertomaan, missä etsimäni tavarat sijaitsevat, ja mielestäni heillä on siitä tietoa.
tuotteet ovat täysin standardeja, ei mitään outoa siinä…
luulen, että asioin siellä helppouden vuoksi...
tuotteet ovat täysin standardeja, ei mitään outoa siinä…
luulen, että asioin siellä helppouden vuoksi...
Klikkaa tästä vastataksesi