29 487 lukukertaa ·
28 vastausta
29k lukukertaa
28 vastausta
Byggmax eristys?
Sivu 1 / 2
Onko kukaan tietoinen mitään rakentaa rakennus max eristys.
Hyvä eristysarvo???
Hyvä eristysarvo???
Joo, tuo on ollut esillä aiemmin. Tiedätkö, millä tavalla he mittaavat eri tavalla?
http://forum.byggahus.se/isolering/50653-lambda.html#post233085
http://forum.byggahus.se/isolering/50669-isolering-fran-byggmax.html#post233766
http://forum.byggahus.se/isolering/50653-lambda.html#post233085
http://forum.byggahus.se/isolering/50669-isolering-fran-byggmax.html#post233766
Hieman vaarallista yleistää niin laajasti. Ei oikeastaan ole olemassa "Byggmax-eristystä", eli he eivät itse valmista sitä vaan ostavat sen eri valmistajilta. Joten eristyksen merkki voi olla erilainen kerrasta toiseen. Joten teoriansi perustuu siihen, että Byggmax johdonmukaisesti etsii valmistajia, jotka "eivät mittaa samalla standardilla" kuin muu maailma.styrman1 sanoi:
Ok.
Kun tarkistin, heillä oli eristystä Tšekeistä tai jostain Itäblokin maasta
SILLON käytettiin eri mittausstandardia.
NYT minulla ei ole aavistustakaan, mutta Byggmaxilla on käytäntönä ostaa halvinta mitä löytyy ja myydä edullisesti.
Kun tarkistin, heillä oli eristystä Tšekeistä tai jostain Itäblokin maasta
SILLON käytettiin eri mittausstandardia.
NYT minulla ei ole aavistustakaan, mutta Byggmaxilla on käytäntönä ostaa halvinta mitä löytyy ja myydä edullisesti.
Vähennä muutama prosentti eristyskyvystä.?????
Et kai usko, että he ovat tarkistaneet, miten heidän eristyksensä toimii. He vain arvioivat.
Aivan kuten sinun ajattelutapasi. Vähennä 50 % siitä, mitä sanot, niin se pitää paikkansa.
Byggmax on suuri ketju, jota voitaisiin helposti syyttää, jos tavarat eivät täyttäisi lupauksiaan.
Mutta kuten tavallista, kaikkia halpoja tuotteitaan myyviä yrityksiä moititaan.
Katsopa tavallista rakennustarvikeliikettä.
Siellä hinnat vaihtelevat
10–60 %. Osta lattialista hintaan 60:- (kallis liike), kun voit ostaa sen hintaan 13,50:- Byggmaxista tai Cheapysta.
Tämä tarkoittaa, että heillä on alusta alkaen liian korkea hinta.
Ei, eteenpäin halpaketjut, jotka myyvät hyvään hintaan.
Et kai usko, että he ovat tarkistaneet, miten heidän eristyksensä toimii. He vain arvioivat.
Aivan kuten sinun ajattelutapasi. Vähennä 50 % siitä, mitä sanot, niin se pitää paikkansa.
Byggmax on suuri ketju, jota voitaisiin helposti syyttää, jos tavarat eivät täyttäisi lupauksiaan.
Mutta kuten tavallista, kaikkia halpoja tuotteitaan myyviä yrityksiä moititaan.
Katsopa tavallista rakennustarvikeliikettä.
Siellä hinnat vaihtelevat
10–60 %. Osta lattialista hintaan 60:- (kallis liike), kun voit ostaa sen hintaan 13,50:- Byggmaxista tai Cheapysta.
Tämä tarkoittaa, että heillä on alusta alkaen liian korkea hinta.
Ei, eteenpäin halpaketjut, jotka myyvät hyvään hintaan.
Ehdottomasti!
Olen väärässä! Kaikki halpa on hyvää. Luulisin jopa, että Byggmaxin eristys on parasta.
Kaikki saatu informaatio on virheellistä.
Jopa silloin, kun kattomuovitoimittaja varoitti Byggmaxia varastoimasta kattomuovia ulkona, koska se ei kestänyt sitä...
Myös se tieto on väärä. Toimittajan olisi pitänyt painattaa yrityksen nimi pakkauksiin, koska halpa muovi Israelista oli vähintään yhtä hyvä kuin muu.
Täten lopetan kirjoitukseni Byggmaxin välillä huonosta laadusta. Kuka haluaa tietää enemmän, voi lähettää PM:ää minulle.
Olen väärässä! Kaikki halpa on hyvää. Luulisin jopa, että Byggmaxin eristys on parasta.
Kaikki saatu informaatio on virheellistä.
Jopa silloin, kun kattomuovitoimittaja varoitti Byggmaxia varastoimasta kattomuovia ulkona, koska se ei kestänyt sitä...
Myös se tieto on väärä. Toimittajan olisi pitänyt painattaa yrityksen nimi pakkauksiin, koska halpa muovi Israelista oli vähintään yhtä hyvä kuin muu.
Täten lopetan kirjoitukseni Byggmaxin välillä huonosta laadusta. Kuka haluaa tietää enemmän, voi lähettää PM:ää minulle.
Ironia? Niin kauan kuin mineraalivilla on ehjä ja kuiva, ei ole juurikaan eroa sen ja toisen rakennusfirman mineraalivillan välillä. Suurin ero on pikemminkin valikoima, palvelu ja asiantuntemus. Olen ostanut paljon rakennustarvikkeita Buildmaxilta mutta myös monilta muilta firmoilta. En ole ollut tyytymätön heidän tuotteisiinsa vielä.
Yksi mielenkiintoinen asia eristyksen suhteen on, että K-rauta tarjoaa todella hyvät hinnat Isoverille, erityisesti suurasiakasalennuksellani. Silloin hinta on huomattavasti alhaisempi kuin Byggmaxilla.
Olen joka tapauksessa ostanut melko paljon eristystä Byggmaxilta, Ursa, ja se on varmasti yhtä hyvä kuin kaikki muutkin....
/ Patrik
Olen joka tapauksessa ostanut melko paljon eristystä Byggmaxilta, Ursa, ja se on varmasti yhtä hyvä kuin kaikki muutkin....
/ Patrik
styrman1: Jos nyt todella on niin kuin kirjoitat, olisi mielenkiintoista saada vähän taustatietoa. Onhan se eri asia, jos se on jotain, mitä olet kuullut kaverin kaverilta, joka työskentelee rakennusalalla, ja täysin eri asia, jos voit todella vahvistaa, mitä sanot. Sinulla täytyy olla syy kirjoittaa, että he laskevat eri tavalla kuin muu ala. Jos voit selittää, miksi kirjoitat niin, uskon, että monet olisivat kiinnostuneita saamaan lisätietoa.
Näyttää olevan melko yleistä mustamaalata alalla yleisesti ottaen, joten vain heittämällä tällaisia kommentteja ilman lisämuotoilua ei ehkä anna foorumin osallistujille kovin paljon.
Näyttää olevan melko yleistä mustamaalata alalla yleisesti ottaen, joten vain heittämällä tällaisia kommentteja ilman lisämuotoilua ei ehkä anna foorumin osallistujille kovin paljon.
Hei!
Olen käyttänyt sekä Ursa (från byggmax) että huomattavasti kalliimpaa roxullia ja isoveria. Ursa-valmistajat väittävät EU-standardia, Roxull puolestaan sanoo, että eristysarvo on myös sama kuin esimerkiksi Ursa: Eli mittaus suoritetaan samalla tavalla. Henkilökohtaisesti mielestäni ero on siinä, että kalliimpi roxull on huomattavasti tiiviimpi ja helpompi käsitellä, leikata jne. Tämä tarkoittaa monia etuja hinnasta huolimatta.
Olen käyttänyt sekä Ursa (från byggmax) että huomattavasti kalliimpaa roxullia ja isoveria. Ursa-valmistajat väittävät EU-standardia, Roxull puolestaan sanoo, että eristysarvo on myös sama kuin esimerkiksi Ursa: Eli mittaus suoritetaan samalla tavalla. Henkilökohtaisesti mielestäni ero on siinä, että kalliimpi roxull on huomattavasti tiiviimpi ja helpompi käsitellä, leikata jne. Tämä tarkoittaa monia etuja hinnasta huolimatta.
Jos tarkastelee styrman1:n aiempia viestejä koskien Byggmaxia, näyttää siltä, että hän kampanjoi jollakin tavalla heitä vastaan. Näin hän kirjoittaa:
Joka tapauksessa tällaiset lausunnot eivät tee foorumista arvokasta tiedon lähdettä.
Huomionarvoista on, että kaikissa tapauksissa lausunnot ovat "suoraan ilmaan", niitä ei tueta millään lähteillä tai viitteillä. Miksi tämä vihaisuus, voi vain spekuloida. Jotain henkilökohtaista, vai työskenteleekö hän kilpailevassa yrityksessä?styrman1 sanoi:katso konstruktioluokka. tavallinen karkeabetoni maxitilta on K40. Byggmaxista minulla ei ole aavistustakaan. luultavasti ei heillä itselläänkään...
Ne, jotka ruuvaavat kipsiä tuhansia neliömetrejä, pitävät lafarge-kipsiä (jota byggmax myy) huonompana.
Mitä tulee sahaan, olen eri mieltä. byggmaxin halpa ei ole jotain, jota suosittelen. 150–200:- on parempi investoida sahaan, jotta se säilyttää terävyytensä jonkin aikaa.
byggmax on halpaa spaania.
byggmax ostaa muovikattonsa yritykseltä, joka tuo sen Israelista. Tuoja myy myös muita laatua, mutta sitä, mitä he myyvät byggmaxille, he eivät laita nimeään. arvaa miksi...
tietojeni mukaan (puhtaasti kuulopuheiden perusteella) byggmax sai käyttöehdot seuraavasti:
Älkää kertoko kenellekään, että me tuomme sitä, eikä missään tapauksessa varastoida sitä ulkona, se ei kestä sitä.
Nämä ovat toisen käden tietoja, joten ota se suolan kera.
yleisesti muovikatoista saa sen mitä maksaa. kallis muovi kestää paremmin auringon UV-säteitä.
Ilman että muistan lähdettä, minun pitäisi pitää K.....n mutta se oli artikkeli alan lehdessä siitä, että byggmaxin lattian lastulevy ei kestänyt tarvittavaa pitkäaikaiskuormitusta.
Laatu S80 ei joidenkin mukaan ole riittävä, mutta byggmax fuskaa kuten tavallista.
Alhaisempi laatu mutta halpaa. hinta on kaikki.
kuten tavallista, byggmaxilla on halvempi vaihtoehto, joka ei ole yhtä laadukas...
Heille halpa on tärkeämpää kuin hyvä.
byggmaxilla on eristettä, jota ei ole mitattu samalla tavalla kuin muilla valmistajilla u-arvon osalta.
byggmax ei mittaa eristysarvoa samalla tavoin kuin muut valmistajat. ne ovat verrattavissa suurten valmistajien kakkoslaatuun ja niitä tulee siis verrata sellaisiin.
Faringen sahailla oli riita byggmaxin kanssa tästä.
Toisaalta jos säästää muutaman kruunun ja ostaa halpaa roskaa Byggmaxilta, ei tiedä kovin tarkasti...
Vertailu byggmaxiin ei ole täysin reilu. he myyvät jonkin verran roskaa, mikä maksaa sen mukaisesti.
vähennä muutama prosentti heidän eristysarvostaan. he eivät mittaa samalla standardilla kuin muu markkina.
Joka tapauksessa tällaiset lausunnot eivät tee foorumista arvokasta tiedon lähdettä.
Olen täysin samaa mieltä!HasseHunna sanoi:
Ostin ensin Ursaa, mutta ensinnäkin sitä on todella vaikea käsitellä, se sotkeutuu ja on hankala leikata, lisäksi koin sen painuvan kokoon, mikä vaikuttaa eristyskykyyn negatiivisesti. Jatkoin Roxullilla, joka on melkein yhtä vakaa kuin solumuovi (hieman liioiteltua
Olen samaa mieltä kuin monet ennen minua; jos aiot ostaa pienen määrän eristystä, osta suurempi merkki, jota on mukavampi käsitellä. Ero ei ole kovin suuri. Laske poistoarvo....
Jos aiot rakentaa jotain suurempaa, pyydä tarjous. Sen ei tarvitse olla hankalaa. Minulla kesti 4 minuuttia suullisesti pyytää joitain alennuksia, ja tunnin kuluttua minulla oli valmis tili, joka antaa minulle alennuksia siten, että se on halvempaa kuin Byggmax useimmissa asioissa, mutta koko valikoima ja palvelu!
Huomioimiani eroja ovat, että Ursa-eriste voi sisältää paakkuja, mikä ei tietenkään ole hyvä. Lisäksi se kutittaa kurkkua huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi Isover.
Mutta se on halpa, joten käytämme sitä melko usein, riippuen siitä, onko kyseessä autotalli tai asuinrakennus.
Mutta se on halpa, joten käytämme sitä melko usein, riippuen siitä, onko kyseessä autotalli tai asuinrakennus.