Olen parhaillaan tekemässä pientä hauskaa projektia - puran betonia kellarista uusien putkistojen vuoksi. Eteiseen ja kylpyhuoneeseen tulee laatat ja muille lattia-alueille platon-matto ja öljytty puulattia. Pieni ongelma on ilmaantunut liittyen kaikkiin reunoihin lattian ja seinän välillä. Tässä on pyöreä betonisiirtymä, säde noin 30-40 mm, jonka haluan poistaa, katso kuva. Useimmat olisivat luultavasti vain tasoittaneet lattian ja laittaneet siihen mitä tarvitaan reunasta eroon pääsemiseksi. Mutta kun korkeutta on tasan 2 metriä ja ottaen huomioon, että tilasta tulee asuintilaa, en halua vähentää kattokorkeutta enempää. Joten kaikille kätevyysharrastajille ja käsityöläisille: Miten helpoiten poistaa reuna? Iso kone - piikkaus? Vai onko olemassa jotakin leikkuuvälinettä, jolla pääsee suoraan lattian tasolle asti? Betoni on todella kovaa ja valettu yhdessä pohjalevyn/lattian kanssa. Joten se ei ole mitään, mikä vain helposti irtoaa. Been there and done that! Kiitollinen vinkeistä! Stefan

• Porakone betonikerroksessa, irrotetut kappaleet lattialla, katto asuinalueen alla. Punainen ympyrä korostaa lattian ja seinän reunaa.
  • Destruktoitu betonilattia kellarissa; palaset, betonin poisto, punainen ympyrä osoittaa kaarevaa reunaa seinän ja lattian välissä.
Olin leikannut uran timanttiterällä pitkin ja sitten piikannut irti sen btg:n, joka oli leikkauksen väärällä puolella.

Olen taipuvainen olemaan samaa mieltä siitä. Sitten sopiva jyrsintälaikka kulmahiomakoneeseen hienosäätöä varten, mutta se pölyää tai taltta.

Milkshaken
Mutta muista ottaa se vähitellen.... Tunnen joitakin, jotka rikottivat koko kellarilattian, se sai kellarin seinän taipumaan sisäänpäin.
terv. Me,,,

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.