Hei
Olen laatimassa budjettia uudelle talollemme.
Yksi kysymys meillä on, että Ytong vs. ICF.
Olemme pyytäneet tarjousta Ytongista ja odotamme vastausta.
Meillä on tarjous ICF-lohkoista.
Täydentääkseni täytyy minun tietää mitä betoni maksaa. Tarvitsemme 25 tonnia.
Internetissä on paljon hintoja,,,, ei,,,, kaikki haluavat että otan heihin yhteyttä.
Onko jollakulla kohtuullisen ajantasaisia hintoja jaettavana kanssani. ( täysin omalla vastuullani )