Hei,

Olen remontoimassa autotallia, joka on rakennettu leca- ja kevytbetonista(?)
Ruoho, maa ja tervahuopa on poistettu katon ulkopuolelta. Minulla on muutamia kysymyksiä...

Täytyykö kaikki terva poistaa ennen remonttia? Jos kyllä, miten se tehdään helpoiten?
Mitä laastia tulisi käyttää saumojen tiivistämiseen betonilohkojen välillä ja siellä, missä se on irronnut katon sisäpuolelta?

Kuva vanhasta katosta, jonka pintamateriaali on osittain kulunut. Näkyvissä vaurioita ja halkeamia.
Katto ulkopuolelta

Betonikatto, jossa on näkyviä murtumia ja halkeamia; valkoinen laasti on osittain irronnut, paljastaen betonipinnan.
Katto sisäpuolelta

Kiitos etukäteen!
//Hanchen
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.