Olen remontoimassa autotallia, joka on rakennettu leca- ja kevytbetonista(?)
Ruoho, maa ja tervahuopa on poistettu katon ulkopuolelta. Minulla on muutamia kysymyksiä...
Täytyykö kaikki terva poistaa ennen remonttia? Jos kyllä, miten se tehdään helpoiten?
Mitä laastia tulisi käyttää saumojen tiivistämiseen betonilohkojen välillä ja siellä, missä se on irronnut katon sisäpuolelta?