34 261 lukukertaa ·
20 vastausta
34k lukukertaa
20 vastausta
Betoni
En olekaan aivan varma omasta kyvystäni luottaa tähän. Näyttää siltä, että on miljoona erilaista reseptiä sekoitussuhteista ja erilaisista ballastityypeistä. Taidan mieluummin käyttää betonisäkkejä, jotta voin vain noudattaa pussin ohjeita. En halua, että anturat alkavat murentua tai jotain sellaista.ktm250 sanoi:
Seurannaiskysymys, kuinka kauan ja huolellisesti betonia on suojattava vedeltä?
Olen kaivanut plinthålat ja joissakin niistä tihkuu jonkin verran vettä. Nyt maa on luultavasti melko märkä, koska on satanut paljon, joten toivon, että se häviää paremman sään myötä, mutta voi olla hyvä olla varasuunnitelma valmiina.
(Muuten kohtasin kallion seitsemässä kahdeksasta reiästä, joten betonia kuluu todennäköisesti vain puolet niin paljon kuin laskin.)
Olen kaivanut plinthålat ja joissakin niistä tihkuu jonkin verran vettä. Nyt maa on luultavasti melko märkä, koska on satanut paljon, joten toivon, että se häviää paremman sään myötä, mutta voi olla hyvä olla varasuunnitelma valmiina.
(Muuten kohtasin kallion seitsemässä kahdeksasta reiästä, joten betonia kuluu todennäköisesti vain puolet niin paljon kuin laskin.)
Oikeastaan sinun ei tarvitse suojata mitään, mutta ei haittaa antaa sen kovettua muutaman tunnin rauhassa....Bigfoot sanoi:Seuraava kysymys, kuinka kauan ja tarkasti betonia on suojattava vedeltä?
Olen kaivanut plinthålet ja joihinkin niistä tihkuu vettä. Nyt luultavasti maa on melko märkä, koska on satanut paljon, joten toivotaan, että se kuivuu paremmalla säällä, mutta voi olla hyvä olla varasuunnitelma valmiina.
(Muuten törmäsin kallioon seitsemässä kahdeksasta reiästä, joten betonia menee todennäköisesti vain puolet siitä, mitä laskin.)
Klikkaa tästä vastataksesi