oletko tehnyt muotin vielä, muuten minulla on aika hyviä vinkkejä, olen valanut sekä käsienpesualtaan että tiskipöydän.
voisi sanoa, että bemix toimii hyvin mutta on vaikea poistaa ilmarakkuloita,
tein muottini melamiinilastulevyllä, tosi hyvä lopputulos paitsi saumoissa, ei tarvitse vahata ollenkaan.
käytin reunoissa filmivaneria, jonka ruuvasin 45x45 sitten alas lastulevyyn. käsienpesuallas onnistui parhaiten mutta isoilla kuplilla, minulla oli 3 erilaista vibraattoria ja yksi oli seksilelu, ei kuitenkaan kovin hyvä, parhaana hampuharja, koska siihen voi kiinnittää tikun pienellä modifikaatiolla, jonka voi työntää betoniin.
minulla on musta rautaoksidi molemmissa valuksissa, kokeilin 6 % suhteessa sementtipainoon. vähän hankala laskea, joten lopulta roiskin vähän.
keittiön on tehty tavallisesta hienobetonista, siinä unohdin laittaa raudoituksen ennen, sillä sain juovia ympärille, jotka näkyvät pinnalla. Paras on kaataa betonia, antaa sen kovettua vähän, sitten raudoitus sisään, uskon, että silloin saa parhaan tuloksen.
keittiössäni on myös vähän liian pitkä, noin 3 metriä, murtui, kun laskin sen alas, joten saan tehdä uuden joskus. Harmi, että vaivasin itseni upottaa tiskialtaan siihen. kysy lisää, jos sinulla on lisää kysyttävää,
Mutta en voi sanoa, että bemix on paras, riippuu siitä, miten sekoitat oikein, onko oikea muoto tai hyvä värähtelymahdollisuus,
mutta tuntee pinnalla, että se on tiheämpi kuin tavallinen valuhieno.
Huomasin, ettet löytänyt sitä, kysy Beijeriltä tai muualta, niin he tilaavat sen. Ostin omani Fellesonsilta Växjöstä, jos sinulla on rakennustarvikeliike Växjössä, se löytyy varmasti hyllyltä myös Tukholmassa. Bermix on korkealaatuinen betoni, noin C80. Luulen myös, että se on hieman laajenevaa, joten etsi laajenevaa betonia, jonka korkea lujuus on yli 40.
Valoin laatta 80x150 cm, jonka aiomme laittaa takan alle klinkkerin sijaan. Käytin laajenevaa betonia (Weber 702), se valuu melkein kuin paksumpi itsetasoittuva laasti. Pinta oli uskomattoman hieno, ei yhtään pientä ilmarakkoa. Värähtelin kuitenkin vain erittäin varovasti. Valitettavasti värähtelin myös sen jälkeen, kun olin täyttänyt muotin ja asettanut arm.verkon pintaan, joten se upposi hieman liian syvälle. Nyt raudoitusverkon ruudut näkyvät heikosti pinnalla tummana varjona... On vain tehtävä kaikki uudelleen ja asetettava verkko ILMAN, että värähtelee sitä alas. Sitten käytän todennäköisesti hienompaa verkkoa, kuten sellaista, jota käytetään itsetasoittuvassa laastissa. Nyt minulla oli tavallinen ruosteinen verkko ja ilmeisesti se on liian paksua, jos on ohuempi levy (28mm).
Värähtelyn voit tehdä porakoneella, jossa on pultti kiinnitettynä istukkaan. Mutta jos käytät laajenevaa betonia, sinun on värähtelevä erittäin varovasti. Valoin ikkunalaudat kellariin pari vuotta sitten tavallisella hienobetonia, jota värähtelin kunnolla, mutta tulos ei ollut läheskään yhtä hyvä. Aion tehdä keittiötasot tulevaisuudessa ja käytän silloin helposti laajenevaa betonia.
@AndersMalmgren Weber rep 931 on vain soitettava mihin tahansa rakennusliikkeeseen, niin he tilaavat sen sinulle. Koska se ei ole karkeabetonia, joka on bulkkituote, ja tavallinen ihminen ei ole ymmärtänyt, että betonissa on eroja, sitä ei yleensä ole hyllyssä. Ammattiliikkeissä tätä saattaa joskus olla, mutta siellä ei yleensä saa ostaa ilman yritystä.
Jos vibraat betonia liikaa, riippumatta siitä, mikä betoni on kyseessä, saat aikaan materiaalin erottumisen, jossa hienomateriaali, vesi ja sora erottuvat....
kiitos, Minulla on firma, mutta ei rakennusalalla, olen kuitenkin rekisteröitynyt Dahlsille, Malmbergsille ja muille vastaaville, joten se voi kyllä toimia. Onko sinulla vinkkiä kaupasta Tukholmassa? Muuten täytyy purra happamaan omena ja odottaa toimitusta.
ah, mutta siihen melkein vaaditaan oikea vibraattori, jotta se voidaan saavuttaa.
O hur har ni valt att ytbehandla dessa för att kunna hålla dem rena från fett o tvålrester?
Ei, emme ole valinneet, saippua antaa ilmeisesti käsittelemättömän lopputuloksen, mutta ei anna niin paljon suojaa kuin esim. vaha, joka antaa kevyesti kellertävän pinnan.
o bästa material för att bygga gjutform när målet är att få släta ytor?
Paras kohtuullisella hinnalla on luultavasti muottivaneri, mutta jos rahalla ei ole väliä, on varmasti mahdollista saada vielä parempia tuloksia muilla materiaaleilla. Itse käytin erehdyksessä ostamaani korkeakiilteistä vaatekaapin ovea, siitä tuli todella hyvä pinta!
@AndersMalmgren voit saavuttaa erottelun köyhän miehen vibrolla ilman ongelmia käyttäen laajenevaa betonia, sitä ei pitäisi täristää enempää kuin kevyesti jotta se leviää.
@Caroline2014 ne levyt jotka olen valanut olen ensin käsitellyt betonin kyllästämisellä pysäyttääkseni imemisen ja sulkeakseni huokoset, sitten voit käyttää öljyä, vahaa tai mitä haluat.
Käytän formplyfa muotin alaosassa ja sitten lakattua lastulevyä jostain IKEA-huonekalusta sargeneen, koska haluan paksumman muotin siihen, jotta voin ruuvata kiinni 45-reglar kiinnittääkseni alas solumuovin painon vähentämiseksi.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.