Te, joilla on bangkirai-terassi, kuinka tyytyväisiä olette trallin valintaan? Vastaako se odotuksianne?
Miten se on ikääntynyt? Ehkä jotain muuta palautetta?
Te jotka olette valinneet bangkirai-trallit, kuinka tyytyväisiä olette valintaanne? Vastasiko se odotuksianne?
Miten se on vanhentunut? Jotain muuta kommenttia ehkä?
Erittäin tyytyväinen siihen valintaan! Liitän pari ennen/jälkeen kuvaa kesäkuulta 2019 tähän päivään. Se on harmaantunut vähän eteläisessä sijainnissamme tämän kesän jälkeen. Ajatuksena on, että sen pitäisi jatkaa harmaantumistaan hopeanharmaaksi. Sillä on voimakas kultaisenruskea väri uutenaan, ja jos haluat säilyttää sen, kannattaa kysyä valmistajalta, miten sen parhaiten saavuttaa (olen kuullut tietyistä kyllästeistä, jotka levität vuosittain).
Uskomattoman tyytyväinen valintaan! Liitän pari ennen/jälkeen kuvia kesäkuulta 2019 ja tähän päivään. Se on harmaantunut jonkin verran asennuksen jälkeen eteläisessä sijainnissa tämän kesän aikana. Ajatuksena on, että se jatkaa muuttumista hopeanharmaaksi. Sillä on voimakas kultaruskea väri uutta asennettaessa ja jos aiot säilyttää sen, voi olla aiheellista kuulla valmistajalta, kuinka parhaiten säilyttää se (olen kuullut erityisistä lasureista, joita levitetään vuosittain)
Minulla on kiraitrall parvekkeella jo 10 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Se likaantuu ja harmaantuu kuten kaikki puu muutaman vuoden jälkeen ja myös vihreää levää muodostuu kohtiin, joissa on seissyt vettä, mutta puuhun voi käyttää suoraan korkeapainetta ilman, että se vaikuttaa negatiivisesti ja siitä tulee "melkein" kuin uusi taas. Käytän korkeapainetta joka kevät enkä näe puussa minkäänlaisia ikääntymisen merkkejä. Terassilla minulla on tavallista painekyllästettyä puuta ja sen kunnossapito on toivottoman vaikeaa. Parhain terveisin. /CC
Minulla on ollut kiraitrall parvekkeella 10 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen. Se likaantuu ja harmaantuu kuten kaikki puu muutaman vuoden kuluttua ja myös vihreää levää sinne, missä on seissyt vettä, mutta voit käyttää korkeapainetta suoraan puuhun ilman, että se vaikuttaa negatiivisesti ja se muuttuu "melkein" uudeksi jälleen. Käytän korkeapainetta joka kevät enkä näe puussa ikääntymisen merkkejä. Terassilla minulla on tavallinen painekyllästetty ja sitä on mahdotonta ylläpitää hyvällä tavalla. Ystävällisin terveisin. /CC
Valmistajan mukaan ei tulisi käyttää korkeapainetta, mahdollisesti suihkutatko riittävän etäisyydeltä ehkä?
Menen todella lähelle joissakin paikoissa, mutta noin 10 cm. Kuten sanottu, se toimii, mutta ehkä eri tuojilla on erilaista laatua? Olen ostanut kaiken Interwoodista Gbg:ssä. Muuten minulla on myös kirai pylväissä ja kaiteissa sekä itse rakennetussa riippumatossa ja spat ympäröivässä tilassa. Käytän kaikkea painepesurilla.
Menin hyvin lähelle joissakin paikoissa, mutta noin 10 cm. Kuten sanottu, se toimii, mutta ehkä laatu vaihtelee eri maahantuojilta? Olen ostanut kaiken Interwoodilta Göteborgista. Sitä paitsi minulla on myös kirai pylväissä ja ylärimoissa sekä itsetehdyssä keinuissa ja myös span ympärillä. Käytän kaikkeen korkeapainepesuria.
/CC
Sitä näkee! Saatan kokeilla varovasti ja katsoa, mitä tapahtuu. Onko sinulla mahdollisesti kuvia siitä, miltä se näyttää, ja voitko laittaa ne esille?
Hei, tässä on muutamia ennen/jälkeen kuvia parvekkeelta, jota en pessyt viime kaudella. Katso myös video, jossa pesemme mahonki-kaidetta. Erittäin tehokasta korkeapaineella kovilla puulajeilla kuten kirai ja mahonki, mutta tulisi välttää männyn, koivun ja setrin kohdalla ja olla varovainen keskikovuisten puulajien, kuten tiikin, kanssa. Luulisin, että toimii myös tammella, mutta en ole itse testannut. Terveisin /CC
Parveke on noin 12 vuotta vanha, mutta pesu ja sitten mahonkipiilun öljyäminen tekevät siitä kuin uuden. Kiraitralletta pesen vain, ei öljyä, tein sen yhtenä vuotena mutta siitä tuli niin tumma.
Parveke on noin 12 vuotta vanha, mutta mahonkipuun kaiteen pesu ja sitten öljyäminen tekevät siitä kuin uuden. Kiraitallen pesen vain, ei öljyä, tein sen yhden vuoden, mutta siitä tuli niin tumma.
/CC
Tyylikästä! Sinulla on paksumpi bangkirai, huomaan, se varmasti kestää hieman enemmän urissa, aion kokeilla painepesurin kanssa mutta melko varovasti aluksi.
Nyt olen pessyt kurjuuden! Käytin Kärcher k7 -pesuria ja siihen kuuluvaa terassipesuria, lasikaiteen alla käytin harjaa ja riittä. Tässä on joitain kuvia.
Kummallista kyllä, pesun jälkeen se näyttää täsmälleen uudelta! Ei ole harmaantunut lainkaan!
Nyt olen pessyt kurjan! Käytin Kärcher k7 -laitetta ja siihen kuuluvaa terassipesuria, lasikaiteen alla käytin harjaa ja gulsåpa, tässä on muutama kuva
Kumma kyllä, pesun jälkeen se näyttää täsmälleen kuin uudelta! Ei ole harmaantunut ollenkaan!
Siistiä! Mutta odota, että se kuivuu, ennen kuin huudat hei.....
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.