1 410 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Avata kissatuuli
Hei!
Tarvitsen ja haluan avata kissatuulen savupiipun kohdalla yläkerrassa. Ei tarvitse koko matkaa, vain kulkuväylä savupiipun kohdalla. Olen huolissani siitä, että seinä on kantava enkä tiedä, miten minun pitäisi toimia. Muiden huoneiden kohdalla kissatuulet ovat täysin auki, lukuun ottamatta vaatekomeroa. Talo on noin 200 vuotta vanha. Katso kuvat. Kiitos!
Tarvitsen ja haluan avata kissatuulen savupiipun kohdalla yläkerrassa. Ei tarvitse koko matkaa, vain kulkuväylä savupiipun kohdalla. Olen huolissani siitä, että seinä on kantava enkä tiedä, miten minun pitäisi toimia. Muiden huoneiden kohdalla kissatuulet ovat täysin auki, lukuun ottamatta vaatekomeroa. Talo on noin 200 vuotta vanha. Katso kuvat. Kiitos!
Ensimmäisessä kuvassa on kulkuaukko valkoisessa seinässä hormin vieressä. Joten hormi jää näkyviin. Kulkuaukko, jotta seinän taakse voisi mahdollisesti olla pieni varasto.
Onhan se aina vaikeaa tietää, mitä vanhojen talojen seinien takana on..
Onko sinulla tietoa siitä, miten talo on rakennettu muissa osissa? Lankkuseinä?
Muuten kai vain laittaa saha levyyn, poistaa pala ja katsoa..
Onko sinulla tietoa siitä, miten talo on rakennettu muissa osissa? Lankkuseinä?
Muuten kai vain laittaa saha levyyn, poistaa pala ja katsoa..
Luulen, että kyseessä on lautaseinä. Tällä seinällä voi olla lautaseinä, jossa on tyyliin masoniittilevy tai vastaavaa päällä. Uskallanko sahata reiän?GoForIt sanoi:
Kiitos vastauksesta!😊
Klikkaa tästä vastataksesi