Onko kenelläkään kokemusta hemfint.se-sivuston myymistä autotallin ovista?
Ne ovat suhteellisen edullisia, mutta ovatko ne ok ovina? Valmistetaan Ruotsissa Svenska dörrar -yrityksessä, mutta en tunne tätä yritystä.

Voiko joku jakaa tietoa?
 
Sangris sanoi:
Valmistetaan Ruotsissa Svenska dörrar, mutta en tunne tätä yritystä.

Voiko joku antaa lisätietoa?
Minun on erittäin vaikea uskoa, että niitä valmistetaan Ruotsissa siinä laajuudessa, miltä se vaikuttaa. Ehkä he asentavat ovipainikkeen Ruotsissa...
 
Ok. Uskalias, onko sinulla mitään käsitystä laadusta silloin? Kaikki, mikä valmistetaan Ruotsin rajojen ulkopuolella, ei ole huonompaa, vaikka usein luulemme olevamme parhaita kaikessa.....
 
Ei, jätän sen muiden arvioitavaksi.
 
Olen juuri huomannut, että Hemfint.se ja Svenska Dörrar käyttävät samaa puhelinnumeroa. Lisäksi he eivät vastaa sähköposteihin... vaikuttaa hieman epäilyttävältä.
Etsin lisää henkilöitä, jotka tietävät jotain tai joilla on kokemusta tästä/näistä yrityksistä.
 
Minulla on etuovi sieltä, se on ollut käytössä vuoden ajan ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän mennessä. On kuitenkin vaikea sanoa mitään laadusta, tulevaisuus näyttää.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.