Voiko autotallin oven ostaessa pihistää? Olemme suunnitelleet ostavamme Hörmannin uudelle autotallillemme, mutta olemme huomanneet, että K-rauta myy huomattavasti halvempia (5000 sijaan 11 000 kr). Onko kenelläkään kokemusta näistä halvemmista ovista, kestävätkö ne pitkällä aikavälillä????