Näin ajattelin asiaa:
Uskon, että kuvat selittävät itsensä, mutta sinilila on magneetti tai tarranauhakiinnike. Miksi tukitappi oli punainen kiinni ollessa, johtuu vain siitä, että paintbrush oli typerä minua kohtaan. Takasaranalla on kaksi vaihtoehtoista sijoituspaikkaa, joilla on eri etuja ja haittoja. Ylempi sijoitus on helppo asentaa, mutta voi aiheuttaa raon takareunassa, ellei ura jyrsitään. Alempi sijoitus antaa rakoilemattoman asennuksen, mutta voi olla hankala saada paikoilleen.
"Piirustus" on karkeasti veistetty ja suhteeton, ja sitä tulee katsoa periaatekaaviona ennemmin kuin piirustuksena.
Hei, pieni pohdinta, tiedän itse miten se on "normaaliin sekaisessa" kodissa .
Laatikoilla, joissa on kansi yläpuolella, tulee todennäköisesti olemaan "tavaraa", joka päätyy kansien päälle periaatteella "katsokaa, tasainen pinta, johon voin laittaa..."
Jos olen ymmärtänyt oikein, pystytolpat lepäävät lattian poikittaissäännön päällä ja haittaavat ulosvedettäviä laatikoita, niin voiko sen säännön poistaa ja kiinnittää tolpat esim. kulmaraudoilla tai ruuvaamalla viistoon?
Jos ei, hankalampi ratkaisu, tee luukku etupuolelle, vaikea pakata sinänsä mutta sitten voi myös käyttää laatikon yläpuolta...
Micke parkett ja ToRy, kiitos paljon erittäin hyvistä selityksistä ja kuvista. Aion keskustella avopuolison kanssa siitä, miten meidän pitäisi tehdä.
Micke, ajattelin enemmänkin, voiko käyttää lucköppnaren välttääkseen urtag eller handtag, mutta et usko, että se edes jaksaisi nostaa kantta sen verran, että se taittuu alas.
Jante, siihen ei tule paljon tavaroita. Sen pitäisi olla tavaraton kaunis pinta Mahdollisesti joitain lyhtyjä ja kauniita tyynyjä, joita kissat voivat karvastaa.
Pianosarana toimii ilman, että osuu mihinkään taakse
Nyt en tiedä, miten piirrän
mutta idea on, että se kiinnitetään niin, että se on levyn paksuudessa
itse taittokappale ylöspäin
se ei tietenkään saa olla kummallakaan puolella levyjä
vaan välissä
Kun sitten kansi on kiinni, näkyy vain noin 3 mm messinkiviiva aivan kannen takana
kiinnostavaa maaliruiskun kanssa
minkä tyyppisen olet ostanut? sellaisen, jossa laite kannetaan olkapäällä?
sillä voi ruiskuttaa ilman, että ympäriinsä lentää maalia
Aivan toisenlainen ratkaisu, jonka appi rakensi mökkiin, oli liukuovet tukijalkojen eteen, tyyliin yksi ovi/kaksi tukijalkaa. Luukut on tapetoitu kuten muu huone ja kalustamme liukuovia vasten, erittäin kätevä. Meillä on myös erillinen valaistus ovien takana, mikä helpottaa huomattavasti, kun etsii kätköistä.
Ovien takana meillä on osa lokeroista täysin avoinna suurempien tavaroiden säilytystä varten (lastentuoli, patjat jne.), muissa lokeroissa on mittatilaustyönä tehdyt hyllytasot pienemmille tavaroille. Toisessa huoneessa meillä on avointa kuten teidän ullakollanne, ja pölypallerot kerääntyvät aina sinne, mihin on vaikeinta päästä, pieni siivouspainajainen. Pitää pyytää appiukkoa rakentamaan luukut sinnekin.
ToRy's ehdotuksen tukijaloilla on kaksi haittapuolta. Ensinnäkin, ne voivat olla vaikeita laskea alas, kun laatikko on täynnä tavaroita, ja on myös suuri riski, että "lyö jalat altaan" itseltään, kun laittaa tavaroita sisään ja saa laatikon sormilleen.
Vaihtoehto kannen ylhäällä pitämiseksi on lukittava hakanen kannen etureunassa, jossa on rengas laatikon etuosassa kannen lukitsemiseksi, kun se on kiinni (turhaa) ja rengas katossa, johon hakanen kiinnitetään avaamisasennossa. (Miksi ajattelen Emiliä ja puusouvaa kirjoittaessani tätä... :-D)
Meidän tapauksessamme huone liukuovilla tuntuu itse asiassa ilmavammalta ja kutsuvammalta, luulen että se johtuu siitä, että katon alla oleva syvennys muuttuu tummemmaksi kuin muu huone. Valo sekä ikkunoista että kattolampusta putoaa paremmin seinien kanssa, jotka ovet muodostavat.
Kokeile, jos teillä on levyjä sopivassa koossa asettaa ne hyllyjen eteen, niin näette heti, tuleeko siitä ahdas ja tylsä.
ToRyn ehdotuksen tukijaloilla on kaksi haittaa. Ensinnäkin niitä voi olla vaikea laskea alas, kun laatikko on täynnä tavaroita, ja lisäksi on suuri riski, että "potkaisee jalat alta itseltään", kun laittaa tavaroita sisään, ja silloin laatikko tulee sormille.
Vaihtoehto kannen avaamiseksi on lukittava hakanen kannen etureunaan, jossa on silmukka laatikon etuosassa kannen lukitsemiseksi, kun se on kiinni (tarpeetonta) ja silmukka katossa, johon kiinnität sen avatessa. (Miksi ajattelen Eemeliä ja puusepänverstasta, kun kirjoitan tätä... :-D)
[linkki]
Olen ajatellut sitä, että potkaisee jalat alta. Sen voi yksinkertaisesti välttää varmistamalla, että jalat ovat avoimessa asennossa eteenpäin kallistetut niin, että on lähes mahdotonta potkaista niitä alta, ja sitten on jalka kummallakin kannen puolella, joten vaikka onnistuisi potkaisemaan yhden jalan alta, on toinen jäljellä. Nämä yksityiskohdat ovat toki vaikeita nähdä piirustuksessani, joten kiitos huomiosta ja mahdollisuudesta tarkentaa!
Sen sijaan jalkojen sisääntyöntäminen voi olla vaikeaa, erityisesti jos laatikkoon laitetaan pitkiä tavaroita, jotka liitetään viereiseen laatikkoon... Tämä voidaan ratkaista sillä, että jalat asetetaan laatikon lattian sijasta laatikon sivuseinien kiskoihin/rei'ihin.....?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.