Voiko joku auttaa minua selittämään nämä kysymykset niin, että ymmärrän. Työskentelen kouluprojektin parissa ja olen jumissa näissä kolmessa kysymyksessä. Voiko joku, joka tuntee betonia, auttaa minua?

• Inlägget visar en skärmdump av ett dokument med specifikationer för betong, inklusive en lista med frågor och olika tekniska detaljer.
  • Kysymyslista kovettumisajan ja betoniseinän valamisesta betonikonsistensilla S4 ja kovetumisluokalla 4. Mukana lämpötila- ja sementtitiedot.
Hei!
Minä tiedän vastaukset, mutta en aio kirjoittaa kaikkea... Sinun täytyy selvittää vähän itse... Epäilen, että tämä on kurssi liittyen rakenteisiin / betoniin luokka 1... Toivottavasti et fuskaa kotitentissä ;)

Tässä on muutamia vihjeitä...
i, mitta millimetreinä...
ii, Kirjoitettu auki, kohdassa sementti, anna googlen auttaa sinua...
iii, tarkasta Sx...
iv, Kirjoitettu auki kahdesti...
v, https://www.svenskbetong.se/bygga-m...t/hallbart-byggande/exponeringsklasser-betong

3, takuulla esimerkki kirjassa, katso sopivaan käyrään.
4, kysy kaverilta ja katso kirjasta, siellä on todennäköisesti samankaltaisia esimerkkejä.

Viimeksi muokattu:
Hei, se on betonissa ja raudoitustekniikassa, ja voimme ottaa apua eri suunnista :)

Kiitos, mitä tarkoitat Sx? ja voit mielellään selittää, jos tiedät jotain enemmän, opettelen mielelläni kunnolla.

Kysymys 4 siellä sinun pitäisi etsiä kaavio 2 osasta.
Etsi muottipaine, muotinrakennus.

Hei, minulla on betong och armeringsteknik, kirjan nimi on se. Ei mitään muuta, jossa voisit auttaa? :)

Hei Voisitko auttaa minua? istun samassa tehtävässä

Oletko saanut apua näiden kurssin tehtävien ratkaisemiseen?

Hei, sain sen ratkaistua katsomalla luentoja ja lukemalla kirjaa, sujui hyvin!

E exsoe sanoi:
Hei, ratkaisin sen katsomalla luentoja ja kirjaa, meni hyvin!
Voi ei, tavallinen koulutyö! Eikö ole olemassa oikoteitä......:cool:

• Haha
Testarn
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.