Ostin pari päivää sitten asfalttipaikkaa Biltemasta. Laitoin nauhan, joka on ehkä 4 cm korkea ja 5 cm leveä. Olen mennyt ja tuntenut sitä sormella nyt pari päivää myöhemmin, mutta se on edelleen pehmeä. Siksi en uskalla ajaa sen yli autolla. Mitä pitäisi tehdä, jotta se kuivuu?? Pitäisikö suihkuttaa jotain ainetta tai mitä?

http://www.biltema.se/sv/Bygg/Kemikalier/Asfalt/Asfaltlagare-2000020815/
 
Jähmettyy paineen alla. Täytyy olla pankki/padda tai jotain sellaista, jotta se jähmettyy.
 
ai niin, laita lauta päälle ja hakkaa kumivasaralla?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.