Tausta: Parvekkeeni funkkistalossa on korjauksen alla, koska se vuosi kuin seula, ja rappaukset alapuolella sekä pienet betoniosat siellä täällä irtoavat joka talvi.

Alun perin se näytti tältä;
Laatat (monet haljenneet)
Asennusbetoni tai jokin hiekkainen betonityyppi, noin 4-5 cm
Asfaltti
Betonilaatta

Ajatuksena oli käyttää jotain modernimpaa vedeneristettä kuin asfaltti ja sitten laittaa pakkasenkestävä laatta päälle.

Olen nyt poistanut kaiken asfalttiin saakka ja käyttänyt betonikaavinta, jonka ostin tämän ainoaan tarkoitukseen Ekesiööstä. Kamalan raskasta työtä, mutta sillä saa kaiken irtonaisen pois. Kuitenkin, ohut kerros on edelleen jäljellä. Kävin Cramossa ja eräässä toisessa vuokrausyrityksessä, ja kysyin, olisiko heillä jotain asfaltin poistamiseen, mutta molemmat eivät osanneet auttaa.

Olen nyt leikannut noin 1 neliömetrin kulmahiomakoneella, ja alan tuntea väsyneeni ja mielessäni pyörii ajatuksia "luovuta".

Kysymys, jota olen alkanut miettiä: onko kaikki asfaltti poistettava? Onko olemassa ainetta, jota voi levittää suoraan päälle, vai pitäisikö yksinkertaisesti vain jatkaa asfaltilla (oletan, että sitä voi ostaa rakennustavaratalosta)?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.