4 497 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Asfaltti - Autotallin ajotie
Hei,
minulla on tänään asfaltti autotallin ajotiellä, haluan tehdä sisäänkäynnin leveämmäksi ja siksi harkitsen vaihtaa materiaalin todennäköisesti kiveksi...
joo, pitäisikö minun jatkaa asfaltin kanssa? voiko vanhan päälle laittaa uutta asfalttia?
ja jos haluan purkaa vanhan asfaltin, miten se tehdään?
vinkkejä ja neuvoja??
terv.
/A
minulla on tänään asfaltti autotallin ajotiellä, haluan tehdä sisäänkäynnin leveämmäksi ja siksi harkitsen vaihtaa materiaalin todennäköisesti kiveksi...
joo, pitäisikö minun jatkaa asfaltin kanssa? voiko vanhan päälle laittaa uutta asfalttia?
ja jos haluan purkaa vanhan asfaltin, miten se tehdään?
vinkkejä ja neuvoja??
terv.
/A
Totta kai voi laittaa asfalttia asfaltin päälle. Katso vaikka tievirastoa...
Vitsi sikseen, mutta kyllä se onnistuu, luulen kuitenkin, että sinun tulisi käyttää erikoisliimaa niiden väliin.
Poistaaksesi asfalttia, ota kiila ja hakkaa se paloiksi. Lasta osat sopivaan vaunuun ja vie pois.
Vitsi sikseen, mutta kyllä se onnistuu, luulen kuitenkin, että sinun tulisi käyttää erikoisliimaa niiden väliin.
Poistaaksesi asfalttia, ota kiila ja hakkaa se paloiksi. Lasta osat sopivaan vaunuun ja vie pois.
En haluaisi luopua asfaltista,,, ajattele talvea esim.,, kuinka kätevää,,,, lumilinko ilman ongelmaa ,,,, yli puolet työstä tehty silloin, kesällä välttyy kitkemästä rikkaruohoja, jotka kasvavat sorassa jne...
Klikkaa tästä vastataksesi