Hei

Minulla on suunnitelmia asentaa rautaparveke talooni. Olen ajatellut sellaista kuten tämä:

http://www.balkon.dk/altan-og-balkon-i-daytona-serien.html (2500-malli)

Olen juuri sisustamassa taloni yläkertaa ja minulla on nyt mahdollisuus esimerkiksi vahvistaa seinää ylimääräisillä lankuilla, jos se on tarpeellista. Se on puutalo.

Pohdin, miten parveke kiinnitetään? Sopisiko isot ranskalaiset ruuvit suoraan seinään (seinässä olevaan runkotukeen)? Kestääkö se? Pitäisikö olla välikappaleita, jotta parveke roikkuu 1 cm julkisivusta?

Jos joku tietää tai on kokemusta tästä, otan kiitollisena vastaan vinkkejä.

/Björn
 
Minun pitäisi tarkistaa tämä suunnittelijalta....mutta arvaan, että kyseessä on läpikiinnitys, ellei joku konsoli voida tehdä alaspäinkin.....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.