Olen juuri sisustamassa taloni yläkertaa ja minulla on nyt mahdollisuus esimerkiksi vahvistaa seinää ylimääräisillä lankuilla, jos se on tarpeellista. Se on puutalo.
Pohdin, miten parveke kiinnitetään? Sopisiko isot ranskalaiset ruuvit suoraan seinään (seinässä olevaan runkotukeen)? Kestääkö se? Pitäisikö olla välikappaleita, jotta parveke roikkuu 1 cm julkisivusta?
Jos joku tietää tai on kokemusta tästä, otan kiitollisena vastaan vinkkejä.