Hei!

Meillä on tällä hetkellä autotalli björklidens materiaalikaupasta, rakennettu 2004 ja siinä on kääntöovet.

Haluamme luopua näistä, koska ne jumittavat syksyllä ja talvella ja ovat yleisesti huonossa kunnossa ja vuotavat.

Bauhausilla on tarjous autotallin ovesta hintaan 9995, valkoinen automaattisella avauksella kaukosäätimen avulla.

Onnistuuko normaalisti kätevä henkilö asentamaan tämän kaikkine siihen liittyvine asioineen (ilman sähköliitäntää), vai onko se 4500 kr arvoinen, joka Bauhaus haluaa asennustyöstä?

Olen rakentanut joitakin sisäseiniä, terasseja, asentanut ovikarmit jne., joten en ole aivan tumpelo. Mutta tietyissä asennuksissa voi olla paljonkin hyötyä ammattiavun käytöstä, juuri sen vuoksi, että niiden tekeminen itse on hankalaa. Onko tämä työ sellainen?

Ikkunoiden väliin tulevat kaihtimet ovat esimerkki asioista, joissa ehdottomasti käytän ammattilaisia, koska niiden täytyy olla täydellisesti tehty toimiakseen hyvin.

/S

Autoin serkkua asentamaan autotallin porttia, olen asentanut sellaisen ennenkin töissä. Siinä on vähän näpräämistä ja monia osia, mutta jos sinulla on hyvät ohjeet, ei se varmaan ole ongelma. Hänelle vaikeinta oli saada hyvä kiinnitys leca-seiniinsä, mutta se onnistui ja toimii hyvin tänäänkin. Oli ongelmia väylän asetuksen kanssa, joka vetää oven lamellit ylös, mutta kävi ilmi, että jotain oli rikki ohjauksessa, joten hän sai uuden. Muuten se oli kuin meccano, mutta vähän isompi. Oliko se kokonainen portti, jonka heillä oli bauhausissa, vai lamelleja, jotka nousevat kattoon?

Terveisin Putte

ByggPutte sanoi:
Autoin serkku asensi autotallin oven, olen asentanut yhden aiemmin töissä. Siinä on vähän askartelua ja monta osaa, mutta jos on hyvät ohjeet niin sen ei pitäisi olla ongelma. Hänellä oli vaikeuksia saada hyvä kiinnitys leca-seinäänsä, mutta se onnistui ja toimii hyvin vielä tänä päivänä. Ongelmia oli kelkan säätöjen kanssa, joka vetää ovislamellit ylös, mutta paljastui, että jokin oli rikki ohjauksessa, joten hän sai uuden. Muuten se oli kuin mecano, mutta hieman isompi. Oliko se kokonaovi, jonka heillä oli Bauhausissa, vai lamellit, jotka nousevat kattoon?

Terveisin, Putte
Hei!

Se on lamelleilla, näyttää olevan yleinen malli, naapurustossa näkyy useita sellaisia. Se oli mukana viimeisimmässä Bauhausin mainoslehdessä, valitettavasti ei näytä olevan mitään verkkosivua heidän tuotteistaan, jota voisin viitata.

Oletan, että minun pitäisi poistaa vanha saranaovi karmilla ja sitten vain asentaa vaaditut mitat uudelle kehykselle, sitten katon kiskot, moottori ja sähkö. Toivottavasti tämä ovi on tiiviimpi kuin vanhat puuovet.

Jotkin asiat vaativat tunnetusti millimetrin tarkkuutta toimiakseen ja yleisesti ottaen amatöörejä kehotetaan välttämään niiden asentamista itse, kysymys kuuluu, kuuluuko tämä kategoriaan...

steve5432, se ei pitäisi olla mikään ongelma.

Sinun tulee kiinnittää pari kiskoa kohtuullisella tarkkuudella ja sitten asettaa ja yhdistää "portbladen".
Ei mitään high-techiä suoraan.

Ole vain rauhallinen ja varovainen.
Edellisessä portissani pakkauksessa luki "Installs in 30 minutes or less".
Kahden kuukauden jälkeen olin valmis loistavalla tuloksella.
Joten aloita hyvissä ajoin ennen lumimyrskyjä :D:D!

Ostiko sen mittatilaustyönä bauhausista?
Jos tekee itse, on vain otettava rauhallisesti niin se sujuu hyvin.
Muistan, että sähköosuus ei ollut mikään suuri ongelma
sillä siellä oli pistoke.
Puuhaillimme erään lauantain rauhallisessa tahdissa.

Terveisin, Putte

ByggPutte sanoi:
Ostitko sen mittatilaustyönä bauhausista?
Kun teet sen itse, on vain pidettävä rauhallisena, niin se sujuu hyvin.
Muistaakseni sähkötyöt eivät olleet mikään suuri ongelma
koska siinä oli pistoke.
Me puuhasimme lauantaina rauhalliseen tahtiin.

Yst.terv. Putte
Hei!

En tiedä, onko se mittatilaustyö, lehdessä ei lue siitä mitään.

Pitää tarkistaa etteivät se ole liian suuri, vähän ikävää alkaa sahata seinään. Silloin mieluumin sävytän.

/S

Olen työskennellyt koko viikonlopun asentaakseni halvan takanosturioven. Paljon askartelua ja huonot asennusohjeet (kuten sanottu, halpa ovi). Lisäksi minulla on oikeastaan liian matala katto ja yritän muokata ovea niin, että se kuitenkin sopisi. En ole vielä valmis :(

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.