Hei!
Ostin talon pari vuotta sitten, jossa kylpyhuoneessa on 2 seinää, jotka ovat peitetty sillä, mitä olen ymmärtänyt olevan Fibo-levyjä, lattiasta kattoon. Edelliset omistajat myivät talon ennen kuin kylpyhuone oli täysin valmis, eikä siellä ollut koskaan asennettu peilikaappia (jonkin verran valmistelua, kuten sähkö, on ylhäällä). Tämä haluaisimme nyt korjata. Ongelma on, että minulla ei ole aavistustakaan, mitä Fibo-levyn takana piileksii, eivätkä aiemmat omistajatkaan ole ottaneet kuvia tai muista. Mitä näen kylpyhuoneen ovenpielessä, on se, että kipsilevy on takana.

Tietääkö kukaan, voiko 10kg painavaa peilikaappia asentaa suoraan tähän levyyn, vai pitääkö selvittää, missä koolaukset ovat ja mukautua niiden mukaan? Itse Fibo-levy muistuttaa läpileikkaukseltaan vähän vaneria, noin 10mm paksu.

/Patrick

Sen pitäisi olla vaneri takana tai levyt asennettuna suoraan koolauksiin. Ei kipsiä.

On ihan okei ruuvata peilikaappi suoraan levyyn. Levy on rakennettu 10mm vanerilla ja kestää varmasti peilikaapin.

• Tykkään
PatrickJ
  • Laddar…
maah maah sanoi:
Sen pitäisi olla vaneria takana tai levyt suoraan kiinnitettyinä koolauksiin. Ei kipsiä.

Peilikaapin voi hyvin ruuvata suoraan levyyn kiinni. Levy on rakennettu 10mm vanerista ja kestää taatusti peilikaapin.
Tässä talossa on valitettavasti paljon "pitäisi olla" :).

Minäkin ajattelin suunnilleen samalla tavalla - luulisi voivan kiinnittää kylpyhuonekaapin ilman suurempia ongelmia, mutta en ollut aiemmin kuullut Fibosta, joten parempi kysyä foorumilta.

ClasseClas
Fibo-levy on riittävän vakaa 10 kg:n kylpyhuonekaapille. Jos se on tehty asennusohjeiden mukaisesti, sinulla on lisäksi 15 mm vanerilevy takana.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.